Gå til innhold

Noen som vil svare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror min samboer er utro.

tror det pga en del hendelser sånn som å dra på uplanlagte turer,en del ting som står i hans mailer og på hans tlf.

-------ja har sjekket hans mail og tlf,fy meg men jeg trodde han drev med noe,og nå tror jeg det enda mer.

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,fordi jeg vet han lyver om noe men vet ikke om han faktisk har møtt neon men skrevet har han,

Hva skal jeg gjøre?

Han vil ikke pratre om det,han sier han bor med meg og meg han vil ha,ferdig med det.

men jeg føler det ikke sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d kan jo være at din samboer er fornærmet over at du tror han er utro og ikke vil snakke om det, men da burde han vel helle ha blitt sint? Når han ikke vil snakke om det kan d jo være han har noe å skjule... Syntes du burde ta saken i egne hender og krangle litt og være litt skummel som å true med å flytte ut eller flytte ut midlertidig dersom han ikke vil være åpen og fortelle hva han holder på med. Du kan ikke være sammen med han dersom du ikke kan stole på han. Hvis han er virkelig glad i deg burde han bli redd og skjerpe seg litt. Ofte må du bare sette en støkk i mannfolka sånn at de forstår at du mener alvor. Som regel respekterer han deg mer dersom han ser at du kan være alvorlig og bestemt. syntes det er ok å lese meldingene til samboeren din, en burde kunne dele litt;D er jo ikke sikkert han er utro da, håper jo ikke det!!

Skrevet

Hva sto det i meldingene og e-mailen ? Ting kan jo misforstås...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...