Erlinda Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei hei. Det er lenge siden jeg har vært på denne siden nå, men må nok si at det kanskje ikke var det store eller, for det virker jo som dere kjenner hverandre i virkeligheten også. Da blir man kanskje litt utenfor den som ikke skjønner alt det innterne som blir skrevet. Det var i alle fall slik tidligere i år (sept-okt). Kan jo prøve på nytt, nå som vi har flyttet inn og er ferdig med oppussing av huset som vi kjøpte på sept. Håper alle har hatt en fin jul fram til nå og at det fortsetter slik :-) Her er det rolig julefeiring, og det er kjempegodt. Siden vi har pusset opp hus,(midten av sept og fram til lille julaften) har det vært bare stress for både oss, barna og de 3 hundene våre. Har igjen å pusse opp toalettet for gjestene og vaskerommet, ellers er hele huset renovert. Dere får ha en storslagen nyttårsfeiring:-) Godt nyttår alle sammen:-)
♥Snulder Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Heihei! Jupp vi kjenner hverandre godt her inne, men det er ingen hindring for at vi kan bli godt kjent med deg også:=) Cluet er jo at du dumper stadig innom og skravler;=) Ha en fin nyttårsfeiring!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Så fint å se deg igjen Erlinda:-) Vi kjenner hverandre etter å ha "vanket på bim og så dib i flere år nå:-) Får vel gi oss ved yngste sin konfirmasjon eller noe sånn:-D Ingen kjente hverandre da vi begynte å sniklese, men etter å ha kvinnet oss opp så dro vi en hel bøling på blind date i Oslo. Gjett om det var skummelt og gjett om det var koselig da! Kjempekoselige jenter som har masse klokskap og tonnevis med humor:-) Her er det bare å slenge seg med. Så deilig å være ferdi med oppussing da (her blir vi aldri ferdig og har bodd her i 6 år!!!). Vil gjerne ha oppskriften på det:-) Julen har vært deilig og sosial og kvelden imorgen blir feiret med fullt langbord og kalkunmiddag. Gleder meg til det:-) Ha en riktig flott feiring du og!!! Godt nytt år!!! PS: Håper du kommer innom litt oftere:-)
Karomamma Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hei og velkommen innom igjen!! Synd at du ikke likte å være her forrige gang, men fint at du vil prøve igjen. Bra du sier i fra Noen av oss har møttes flere ganger i virkeligheten, men langtfra alle. Som de syndige nettavhengige mange av oss er, har vi tilbrakt tildels maaaange timer her inne. Utfordringen (spesielt når man er "ny"), er å finne tid til å skrive og svare på innlegg, Det går i hvert fall opp og ned for meg hvor mye tid jeg bruker på DIB. Jeg har lært mye av og om alle de andre, selv om noen av oss kun treffes på nettet. Skjønner at det kan virke som alle kjenner hverandre kjempegodt. Som de over her sier, det er bare å hive seg med i dansen og skrive i vei slik at vi kan bli kjent med deg også!! Gratulere med "nytt" hus, forresten!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 He he he det er som å lese et av mine innlegg for noen år tilbake:-) Da var jeg sikker på at de var en venninnegjeng som hadde kjent hverandre siden barndommen, og som traff hverandre her inne også. Men det stemte jo ikke, de hadde ikke engang møtt hverandre in real life den gangen. Men stemningen er god og da virker det alltid litt internt. Det jeg lærte den gangen var bare å slenge meg med i valsen, skrive om stort og smått..... og så ble de kjent med meg, og jeg med dem. Nå har jeg truffet noen i virkeligheten også, og det er bare koselige damer, det kan jeg love deg. Men jeg har ikke truffet alle som henger her inne, men det er hyggelige damer det også:-)) Husoppussing kan jeg en ting eller to om og det kan være en prøvelse å bo midt oppi det:-) Men nå er dere jo snart helt ferdig, og da kan man lene seg tilbake og være stolt av det man har fått til. Ha et fortsatt godt 2009, så håper vi å se deg snart igjen:-) Og si i fra hvis ting blir for internt. Sånn som hussaken vår, den ligger 2 år tilbake i tid og jeg har skrevet mye og mangt om det. Så de som har vært her en stund har fått med seg hele smørja..... Derfor glemmer jeg meg litt og skriver i vei som om "alle" visste hva det dreide seg om......... Og det beklager jeg:-)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Hei og hoppsann =) Du,jeg kjenner ingen her inne egentlig...Har slengt meg med i valsen,og slik blir man mer eller mindre oppdatert om det meste. Har aldri møtt noen,er ikke med på treff,men fant ei god venninne som jeg skriver masse mld til,hehe....Hun er nok temmelig lei av meg,men det er en anna historie ;o) Jeg å pusser opp.Starta med kjøkkenet,og fikk jeg det ferdig til jul?? Nope.....Men jeg skal vel greie resten også.Neste blir stua,så kommer enten bad eller inngangsparti. men ting skal veltes om på,så vi får se etter hvert. Håper du kommer oftere innom nå som det roer seg med julestress osv. Godt nyttår da =)
Reveenka Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Godt nyttår til deg også; fint å se nicket ditt igjen - husker det fra litt tid tilbake! Litt internt blir det kanskje innimellom, men ikke meningen å skvise ut noen ut. Håper du ikke lar deg avskrekke, men fortsetter å komme innom og lese og skrive mer c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå