Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 jeg har så utrolig lyst til å se max manus filmen på kino. og så spurte jeg om svigerinnen min på snart 18 gadd å se etter unga mens vi så på den. Vi snakker her om å passe de etter at de har lagt seg, men hun kunne ikke fordi hun var forkjølet. jeg blir så irritert. Søsteren min bor i sverige, 4 timer unna, og trenger jeg barnepass så kommer hun så sant hun ikke må noe annet. Hun har vært her og passet unger i over en UKE, og helger, og kvelder og det er sjeldent hun får betalt for det liksom. Ungene mine forguder henne. Svigerinnen min (samboeren min sin søster) bor 15 min unna, og har passet de 3 ganger! Fått tonnevis av godis, og betalt hver gang. Og stort sett alltid har de blitt lagt før vi drar. ARGH.. noen få timer..eneste hun hadde trengt å gjøre er å sitte her og se på tv! Jeg liker henne, men hun er så bortskjemt. Nå hadde vi jo uansett ikke kunnet dra da, for jentungen ble dårlig...så..jaja...bare så irriterende
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Noen ganger innser ikke folk hva de egentlig har før de ikke har det lengre. Ingen av oss er fra det landet vi bor i, og familien bor mellom 3 og 4 timer unna med fly. Så vi har aldri hatt barnevakt.
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Herregud, det er da heller du som fremstår som bortskjemt når du ikke forstår at folk som føler seg dårlige ikke har lyst til å passe barna dine (sovende eller ei) slike at DU får dratt kino. Hun føler seg vel ikke helt bra da, og har du hatt så mye barnepass av søsteren din som du hevder, så overlever du sikkert.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Når jeg er forkjølet får jeg feber og er generelt syk. Jeg hadde ikke krabbet ut av sengen min for at en av mine søstre skulle gå på kino.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Skjønner henne godt jeg.. Er man forkjølet og ikke i form, så er det ikke gøy å passe andre sine barn.. SELVOM de sover.. Så her er jeg enig med din svigerinne, dessverre!
Gjest nanny carrie Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Øh, da får du spørre denne guddommelige søsteren din som alltid stiller opp da, siden din 18årige svigerinne er syk og ikke orker å passe barna dine.. Gud, noen tror virkelig at verden roterer rundt de og deres. Kanskje hun ville passet barna dine oftere om du ikke tok barnevakt for gitt?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Synes du virker bortskjemt jeg også. Forlange at svigerrinna di skal passe barna deres, du har selv valgt å få barn. Også bli skuffa over at noen ikke orker å passe de er bare barnslig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå