ツ Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er litt av den treige...., så filmen først i dag... ://¨ Men, forstår egentlig ikke hvorfor filmen har fått SÅ mye skryt...:// Eller begynner jeg å bli gammel?? Måtte inn å høre på skikkelig, gamle, gode ABBA låter etterpå..:/ Ble litt skuffa jeg da....
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Bra vi har forskjellig smak ikke sant?
ツ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 OK:)) Skjønner jeg begynner å bli gammel:)) Sønn min sa akuratt det samme som dere..) Han synes sangene på filmen var mye bedre :0)) Haha..ja, det er bra vi har forskjellig smak.:=))
EnLitenPrins Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Ble skuffa jeg også...Har venninner som har sagt det er verdens beste film++ En venninne av meg så den faktisk 3 ganger på kino... Den var jo bra, men ikke så bra som alle skal ha det til ! Var det samme med filmen PS.I love you, den også ble skrytt opp i skyene, synest ikke den heller var så bra jeg da ;o) Heldigvis er smaken som baken, del i to !
EnLitenPrins Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Kansje jeg å begynner å bli gammel da. Selv om jeg bare er 21 !
ツ Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2008 Hehe;)) Sønn min har sett den 5 ganger, og han er bare 9 år !!...:0)) Han kan alle sanger utenatt og..:0))
Snupp@ med 3 barn Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Nei du er ikke aleine om det. Jeg gledet meg veldig til å se den for det skulle jo være en så fantastisk film. Syns det var grei nok, men ikke noe jeg gidd se igjen
ツ Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2008 :0)) Bra jeg hade fjernkontroll, og kunne spole fremover innemellom :0))
Raych Skrevet 30. desember 2008 #10 Skrevet 30. desember 2008 Eh, det er jo de samme ABBA låtene da.... Bjørn og Benny som har ordnet med musikken til denne filmen også Kanskje lagt på litt andre instrumenter, men både tekster, og melodier er jo de samme som før... Jeg så den med en gang den kom på kino, så jeg hadde ikke hørt noe om den på forhånd. Synes filmen var veldig bra (ikke selve storyen og filmen, men sangene, stemningen etc). Tror kanskje ikke jeg ville synes den hadde vært like bra om jeg hadde sett den nå. Veldig typisk sommerfilm synes jeg, og flere venninner:)
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #11 Skrevet 30. desember 2008 Så den på kino og var egentlig veldig skuffet, ikke over musikken, men over filmen i seg selv, fordi jeg hadde andre forventinger til den... Men som en filmatisert musikal, synes jeg slett ikke den er verst jeg, nå som jeg har sett den ca 4 ggr i uken siden den kom, fordi det er favorittfilmen til knotten:)
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 30. desember 2008 #12 Skrevet 30. desember 2008 Oppskrytt film! Helt grei underholdning, men det var det.
Piken på landet Skrevet 30. desember 2008 #13 Skrevet 30. desember 2008 Syns ikke den var noe i det hele tatt. Jeg hadde min første kveld uten mini, og skulle på kino med veninner for å se denne filmen. Skulle ønsket jeg hadde brukt kvelden på noe annet. Jeg syns ikke det var grei underholdning en gang, syns filmen rett og slett var dårlig. De unge skuespillerene var også dårlige syns jeg.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 30. desember 2008 #14 Skrevet 30. desember 2008 Enig i at filmen er oppskrytt. Helt grei film, men ikke SÅÅÅ fantastisk som alle skal ha det til.
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. desember 2008 #15 Skrevet 30. desember 2008 Det er visst mange som er enig med deg. Jeg også, jeg syns den bare var grei nok. Gidder ikke se den en gang til, for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå