Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hei jenter. Jeg har holdt til inne på dette forumet leeenge, fra 2006 ca. Har sikkert skrevet 1000 innlegg om hvor treig samboeren min er, he he. Men i sommer så slutta jeg endelig på pilla. Vi gikk over til sikre og usikre perioder, kondomer og hoppe av i svingen. Så ganske plutselig i begynnelsen av desember hadde jeg el og sambo hoppa ikke av i svingen (han var veldig klar over at jeg hadde el!!) og jammen satt'n ikke på første forsøk! I morgen er jeg 4+6 og sambo har ikke frika ut en eneste gang, man skulle nesten tro han gleda seg, he he Så hold ut jenter, det er SÅ verdt det når de endelig er klare. Jeg har venta i 3 år, minst! Så nå bare krysser jeg fingrene for at knøttet holder seg der inne i 8 måneder til!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Kjekt at det gikk så bra, Frøkna! Jeg har faktisk lest mange av innleggene dine opp gjennom tiden! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 Så koselig at noen følger med Håper det er din tur også snart! Nesten så jeg føler meg litt kjip vet du, gravid på første forsøk, hvem klarer det liksom?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Gratulerer så mye frøkna;) Koselig å høre at han endeli ble klar... Men som Elisabeth sier, så er det nok ikke alltid sånn at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Mange venter faktisk forgjeves, desverre..
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Ja - for all del! Jeg skjønner at det er de som har menn som ikke vil ha barn. Jeg siktet til frøkna sin situasjon, ikke generelt.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2008 Jeg prøver virkelig ikke å gni det inn eller noe, har bare lyst til å si at det GÅR ann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå