Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Uka før jeg visste jeg var gravid så ble jeg så sinnsykt kvalm når jeg kjørte buss. Jeg hadde dette problemet da jeg var yngre og har tendens til å bli reisesjuk ellers, men da var jeg skikkelig kvalm. Og nå i kveld ble jeg kvalm av bussen igjen, nesten så jeg ble glad for å "kjenne" noe. Men det minte meg også på at jeg er MEGAGLAD for at jeg ikke er kvalm, det er jo noe dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå