Gå til innhold

Vorter??? (ekkel detalj)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har oppdaget noen vortelignende greier nedentil.. På kjønnsleppene. Jeg begynner å bli såpass stor nå, så det er litt vanskelig å se, men jeg kjenner dem. Kan nesten minne litt om store kviser også. Noen er væskefylte (SORRY ekkel detalje!!).

Samboer og jeg har ikke hatt sex de siste 5 mnd pga svangerskapsplager, så kjønnsvortet kan det uansett ikke være. Men KAN det bare være kviser?? Der nede, æsj! Eller noen idé om hva dette kan være? Tar en sjans her før jeg tar det opp med lege..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er rimelig sikker på at dette er kjønnsvorter.

Du kan få utbrudd ganske lenge etter at du er smittet, så du bør nok ta en prat med samboeren din..

Hilsen sykepleier som har jobbet på en klinikk for kjønnssykdommer

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!

Husk at du da må be om keisersnitt så du ikke smitter babyen når du føder. Si fra til jordmor så snart som mulig!

Skrevet

eh heh...har du jobbet på en klinikk for kjønnssykdommer?????? kjønnsvorter er da ikke veskefylte

Skrevet

Du bør virkelig høre om samboeren din ikke har vært og kjøpt ei russisk ei eller noe. Utrolig hva de drar med seg rundt ser du.

Kjipt men sant.

Du bør egentlig sjekke deg for det meste. Og mannen bør dyppe kuken i sprit for å rense den, og ikke gi ham sex på 6 mnd.

Skrevet

rart for noen kanskje, men jeg kan faktisk si at jeg stoler nok på samb til å ikke tro at han har vært utro.. trodde heller ikke at kjønnsvorter var væskefylte men.. :/

Må nok bare manne meg opp å gå til legen skjønner jeg.. :S

Skrevet

Det er viktigere at du manner deg opp til å snakke med samboeren din. Det er der det ligger, jo før du innser det jo bedre. Det er ikke vits i å stikke hodet ned i sanda.

Du bør ikke ha sex med ham før ting er avklart. Han kan jo også ha pådratt seg andre sykdommer da han enten kjøpte sex eller var utro med en eller annen.

Ta den samtalen nå. Han bør også informere de andre han har hatt sex med, siden det er sannsynlig at han kan ha vært med flere.

Skrevet

Kjønnsvorter kan være væskefylte, men ikke alltid. Du bør snakke med samboeren din.

Lykke til!

Hilsen lege

Skrevet

Huff, så utrolig ekkelt å bli befenggt med vorter der nede. Hadde seriøst daua jeg altså.

Du må spørre samboeren din hvem han har vært med.

Skrevet

For noen tåpelige svar det var her, dra til legen og sjekk det ut. Før det så antar du ingenting, hverken at partneren har vært utro eller andre ting du overhodet ikke kan være sikker på.

Tenk positivt inntil det motsatte er bevist:-)

Lykke til:-)!

Skrevet

Usjameg, du må prate med samboeren din. Det er slemt av ham ikke å legge kortene på bordet. Jo før jo heller.

Skrevet

Jeg har hatt kjønnsvorter og de var ikke væskefylte, men mer blomkålaktige hvis du skjønner.. Men ta deg en tur til legen, ugreit når det står på, men godt å få faenskapet bort ;) Lykke til!

Skrevet

Tipper det blir en stund til du får oralsex...

HAHA!

Skrevet

nei, det er de ikke.

Hilsen vaskehjelp eller ehhh tannlege heller

Skrevet

Tilfelle du nå ha panikk for at du må ta keisersnitt så kan jeg informere at du ikke må ta keisersnitt hvis du har kjønnsvorter når du skal føde. Så snart fødselen er overstått og immunforsvaret ditt er på topp igjen forsvinner de mest sannsynlig av seg selv. VELDIG mange som får sitt første utbrudd under svangerskap og du kan ha bært på smitten i mange år før det bryter ut..

Skrevet

tydelig at dette har blitt en stoor sak, så jeg får vel fortelle at jeg har vært hos legen i dag..

Det var som jeg trodde, faktisk ikke vorter. Det var kviser(!) etter babyolje jeg har brukt nedentil.. Var faktisk ganske vanlig å få det under graviditeten.

Så til alle dere som prøvde å skremme livshiten ut av meg.. ALLE mannfolk er faktisk ikke utro.

Og til dere som var seriøse og faktisk ville hjelpe: TUSEN TAKK for støtte! Flott at det fortsatt er noen her som ikke er ute etter å hakke ned på andre til en hver tid! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...