Gå til innhold

Sandnes/Stavanger

lillegull&knøttet *fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å bli kjent med noen flere som har barn i Sandnes/Stavanger. bor på sandnes, er 20 år og har en sønn på snart 3 mnd, har bodd her i litt over et år og kjenner ingen andre her som har barn. hadde vært artig og få noen lekekamerater til gullet mitt:) Er bare å sende meg en pm:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det var ikke link på siden din til å sende pm. Jeg fikk i hvertfall ikke noe opp.

Jeg er snart 18, og har en sønn på 6 uker. Vi bor på Figgjo og kjenner heller ikke veldig mange andre med barn. Jeg er også på leting etter flere lekekamerater=)

Så du må bare ta kontakt hvis du har lyst!=)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei

Jeg bor på Klepp, men er veldig ofte i Sandnes.

Jeg har 2 gutter på 13mnd..

De fleste jeg kjenner som har barn er ferdig med permisjonen og har begynt å jobbe igjen, så det hadde vært koselig å bli kjent med noen som er i permisjon :)

Kunne jo kansje satt opp ett treff i Sandnes for de som er interesert! :)

Skrevet

hei.. Jeg bor i stavanger.. 10 minutt fra sentrum.. Har en gutt som er en måned.. Hadde vert kjekt å bli kjent med nåken som også har små :)

Skrevet

er foresten 21 år :)

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff=)

Skrevet

skulle vi kanskje fått til et treff da??

Skrevet

Syns absolutt at vi skulle prøve å få til et treff=) Noen som har forslag til hva/hvor/når?

Skrevet

For oss passer det egentlig når som heldst! Gjerne i Sandnes da, for da blir det ikke så langt å reise...

Skrevet

Skal vi kanskje få til noe neste uke da?? Er det noen plasser som er barnevognvennlige?? :)

Skrevet

Hva vil dere gjøre da? spis? trilletur? noe annet?

Skrevet

En kombinasjon kanskje? Regner med at det ikke bare er min som blir urolig av å ligge i vognen.. Alletiders i langgata er jo stor og fin, men det er jo ganske dyrt der da..

Skrevet

Ja, det kan vi prøve på, fint å trille litt så lenge været er no någelunde:) alletiders funker for meg:) hva med dere andre?

Skrevet

Et lite tips til dere jenter:

I Sandnes, ved gamle kinoen, har de kafe for unge mødre en gang i uka, tror at det er Tirsdager;-)

Skrevet

Skal vi bestemme en dato og et klokkeslett da?

Og vil dere på ung mor kafeen eller alletiders?=)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei! :)

Mulig jeg er litt sent ute nå, men har ikke sett denne tråden før ;) Har dere hatt treff? Planlegger dere kanskje flere? Vi vil gjerne være med hvis det blir noe ;) Jeg er 21 år, og har en sønn på 16 mnd. Flyttet til Stavanger i fjor på sensommeren.

Skrevet

Nei det ble ikke noe treff. Var mye snakk men så døde tråden bare av seg selv:P Men jeg er hvertfall med på treff hvis det er andre som også er interesert..

Skrevet

Jeg er kjempe interesert å bli med på treff!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...