Gå til innhold

Hei allesammen!!!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Visste ikke at her var terminklubber, og jeg som har vært på bim siden 2005 hehe...

 

Jeg er endelig gravid, etter snart 4 års prøving, 3 sa og ett avbrutt IVF forsøk. Har termin 4 sept, og er veldig spent og håpefull at det skal gå denne gangen :-) Hadde en del symptomer før jeg testa (22 des.) men de siste dagene har de forsvunnet, og blitt erstattet med nye. Rare greier. Hadde skikkelig ømme pupper før ikm, men ikke nå... hmm men jeg fryser veldig, og kjenner godt at det jobbes der nede. Imorra skal jeg til gyn, det blir spennende. For å holde på spiren tar jeg crinione, albyl-e, og skal begynne på klexane. Jeg blir også sykmeldt første trimester.

 

Blir spennende å følge dere til termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit :-)

 

Ja den der kroppen er ikke så enkel å forstå seg på! Hvor langt har du vært på vei de andre gangene? (Du trenger ikke svare om du ikke vil...) Håper spira di sitter denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Første gangen var jeg 5+4, andre gangen var jeg 4+3 og tredje gangen var jeg 7+6. Jeg har allerede kommet meg lengre enn gang nr 2 da jeg nå er 5 uker på vei (eller i 6. uke, som høres bedre ut hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det blir noen nervepirrende uker fremover... Jeg har opplevd en ma for noen år siden, før vi fikk nr 1, men redselen sitter i meg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe en sjelden glemmer. Krysser for at dt går bra for oss begge denne gangen. God Nytt År da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år!

 

Ja, man skal ikke ta noen sorger på forskudd. Vi må tro det går bra, det gjør det sikkert. Jeg har jo et vellykket svangerskap bak meg da. Gikk bra andre gangen jeg ble gravid, men bekymringen satt i omtrent hele svangerskapet. Det er kanskje normalt at man gjør det, mer eller mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, du har jammen vært gjennom en lang prøvelse..Stakkars deg.

Jeg lurte på disse medikamentene som du tar.Er det noe som alle kan gjøre eller har du fått dem av legen din pga historikken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg fått pga historikken ja. Det er vanlig for oss med diagnose habituell abort og ta disse medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så myyye til deg!

var det ferskt eller frys dere lyktes på? hadde du symptomer? eller noe dere gjorde annerledes denne gang?

jeg ble gravid på 4. ivf (frys) men mistet for noen uker siden. er tungt nå..

gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...