wantbabynow Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 hei. jeg venter mens nå, men jeg får det ikke, er bare noen dråper med blod som kommer, det ser litt "gammelt" ut.. jeg og samboeren min hadde samleie på eggløsninsdagen min.. jeg tok en el.test i dag fordi venninna mi som nå er gravid gjorde det da hun forventet mens, og det var utslag på den for henne og hun var gravid.. må min var det også utslag.. er det noen mulighet for at jeg kan være gravid ? jeg ønsker inderlig å bli gravid..
plomma84 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Kan godt hende du er gravid. graviditet kan slå ut på eggløsningstest, men ikke motsatt. Det kan jo hende det er en festeblødning du har. Du får ta en graviditetstest;-)
*Ønskergjerne* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 du bør så absolutt ta en graviditetstest:o) lykke til:)
wantbabynow Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2008 takk for råd.. jeg skal ta test, men venter noen dager å ser om mensen kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå