Gummelillan Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 For her inne var det STILLE. Tydeligvis bare meg som er her for tiden. Hmmm, kanskje jeg bør logge meg på med alias og snakke med meg selv? Holder på å koke juleskinka til morgendagens middagsgjester. 10 middagsgjester samme dag som man skal jobbe fordrer at vi jukser litt på forhånd ;-) Kanskje jeg rett og slett skal ta meg på tak å få unna haugen på vaskerommet også da når jeg først er i gang og ingen vil holde meg med selskap her inne. Hm, kan jo risikere å bli skikkelig superhusmor av denne tausheten deres altså, he, he. Skumle greier...
♥Snulder Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 Nei for alle del!! Ingen julebukk trasking her i gården! Har knapt vært ute av døra i jula jeg. Løper rundt og rydder etter ungene, prøver å lage litt kort innimellom:=) 10 gjester og jobbing samme dag ja... da er det jammen godt man kan jukse litt! Kan Ingrid Espelid.... ja da kan du....hehe! Ha en hyggelig nyttårsaften! Vi snakkes på nyåret:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Stille før stormen Gummis:-) Pc`en min er virusbefengt og jeg låner på nåde:-) Julebukk har jeg ikke gått, men har gått mange runder til kjøleskapet og hatt det sosialt og fint i jula:-) I ettermiddag har vi fått spist masse restemat og jeg sendte til og med en del mat med gjestene:-) Så får jeg plass til kalkunrester i kjøleskapet i morgen:-) Her blir det innslag og koselig besøk fra England og Irland og koselige mennesker. Vi blir 13 rundt bordet om jeg ikke har bommet helt og det blir nok høyt og livlig, med små og store:-)
Karomamma Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg derimot, har faktisk gått julebukk!! He he, det kom kanskje ikke som noen overraskelse...
Erlinda Skrevet 1. januar 2009 #5 Skrevet 1. januar 2009 Hei. Julebukk, er det noe som heter det lengre da ? Her blir det bare mindre og mindre av det og det er veldig synd :-( Alle er opptatt av sitt virker det som. Jeg for min del, synes det er viktig at man tar vare på venner i disse tider også, ikke bare familie. Noen har jo bare selskaper med familiene sine og ingen andre. Tror kanskje man treffer familien mere enn man treffer venner, slik som på bursdager. Samfunnet har blitt slik at man har ikke tid til annet enn jobb og kjøre på barn til og fra barnehage, skole og fritidsaktiviteter, jævli synd dette. Da må man jo på nett for å ha sosialt samvær, det er jo bedre enn ingenting :-) Godt nyttår:-)
Gummelillan Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2009 Godt at noen holder skikken i hevd da, Karo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå