2 jenter,gutt 28 feb 09 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg kjenner de nedover mot utgangen....er dette normalt da?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Er sikkert normalt ja, eg kjenner litt der nede med skambene, og opp i ribbena, åsså midt på magen, er 31+6 uker idag:) .. Litt over hele magen der som livmoren er egentligt =)
JulieF*Victoria* Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Det kan hende babyen din ligger i sete eller tverrleie. Det gjør jenta mi. Jeg går i min 34 uke, og kjenner stort sett bevegelser over det hele, men spark er kun ut mot sidene og nedover.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har mest spark opp i ribbeina, er også 32 uker, men han beveger seg enda rundt om kring og sparker litt her og der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå