Gå til innhold

Hvor kjenner dere spark i uke 32 ca?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner de nedover mot utgangen....er dette normalt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sikkert normalt ja, eg kjenner litt der nede med skambene, og opp i ribbena, åsså midt på magen, er 31+6 uker idag:) .. Litt over hele magen der som livmoren er egentligt =)

Skrevet

Det kan hende babyen din ligger i sete eller tverrleie. Det gjør jenta mi. Jeg går i min 34 uke, og kjenner stort sett bevegelser over det hele, men spark er kun ut mot sidene og nedover.

 

Skrevet

Jeg har mest spark opp i ribbeina, er også 32 uker, men han beveger seg enda rundt om kring og sparker litt her og der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...