Gå til innhold

Tenk at det er 6 mnd siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg satt med rier da :-) På denne tiden hadde vi akkurat kommet på sykehuset.

Sukk tiden går så fort! Ikke at jeg savner riene da...hehe....men at jenta mi snart er 6 mnd er ikke til å tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, helt utrolig hvor fort tiden går. Husker begge fødslene mine som det var i forige uke, men det er over 3 og over 8 år siden.

Skrevet

Ja, enig med dere! tiden går nesten litt for fort innimellom :)

Skrevet

huff ja.er 5 år og 2,5år siden til meg,men virker ikke så lenge.nå er det bare 1 mnd til neste kommer.gleder meg sånn til å ha han i armene mine

Skrevet

Ja det er helt utrolig hvor fort tiden går..

Skjønner jo nå ordsagnet " det er på barna man ser årene går". Og det stemmer virkelig. Og de åran de går fort etter man har fått barn.. Jeg har iallefall falt av lasset for lenge siden.

Skrevet

Husker jeg sa da jeg gikk gravid med eldstemann at det er bare 6 år til jeg har skolebarn, det var i forbindelse med at kollegaers barn skulle begynne på skolen. Alle lo av meg da, og sa det er jo så leenge til. Jeg synes ikke det er lenge siden, og nå går gutten i 3.klasse.

Skrevet

Tenk at det er 4 mnd siden minste tulla mi ble født, får jeg si da : )

Helt vannvittig sykt hvor fort tiden går, og ikke syns jeg at jeg får noe gjort heller.

Skrevet

Huff ja, tiden går.

Vi prøvde grøt igjen i dag da og det falt i smak!!!! :-) Hirsegrøt fra helsekosten denne gang. Hun har også fått smaken på banan :-) Er jo så morsomt hehe.

Ha en fortsatt fin kveld jenter :-)

Skrevet

Fødsel- og barseltiden sitter godt i, absolutt, men er glad for å ha "store" barn nå. Savner ikke å ha baby, nei.

Gratulerer med halvårsdagen!! Tenk at nå kan du oppgi alderen hennes i år og ikke måneder...

Skrevet

Ja, det er gøy å følge med på hva de får til nå som de ikke fikk til i forrige uke...min har akkurat mestret å klappe i hendene alene og benytter enhver anledning til å vise hvor flink han er til å applaudere :D

Fatter ikke helt at jeg bare har 10-11 uker igjen av permisjonen jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...