Gå til innhold

Ny her i dag :)

stjernestøv<3bella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg er ny her i dag, men pleide å være inne på bim når jeg var gravid og litt på dib når hun var liten. Men det er jo ganske lenge siden, så tenkte jeg skulle introdusere meg :)

Jeg er 24 år og studerer fulltid på blindern. Jeg er alenemamma til ei jente på 4 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være.

Jeg er samboende, bor i øst finnmark, har en gutt på 8 år og ei jente på 3 år. Jeg er 27 år.

Skrevet

Heihei :-)

Jeg hører egentlig ikke til her, men syns det er en trivelig tone her inne. Så når det blir for vilt på bam så rømmer jeg hit :-P

Er 26 år, har samboer, ei lita jente på 6 mnd og en stesønn på 8 år :-)

Skrevet

velkommen skal du være:)

jeg er bare her, var litt på bim når jeg var gravid nå siste gangen. men så oppdaget jeg denne siden og ble bare værende her etter det. er en sjelden gang innom dib, men blir liksom ikke til at jeg skriver noe der.. jeg er, hmm måtte faktisk tenke litt der, men har visst blitt 31 år, sukk, pleier å si jeg er 22 da:=) Og har tre barn som er 0,4 og 6 år gamle.

Skrevet

velkommen til deg:)

Skrevet

takk takk folkens :)

Jeg likte meg ikke så godt på dib, veldig mye negative meldinger der en stund husker jeg :) men ser ikke ut til at det er så mye av det her da :)

Skrevet

Velkommen til oss:-)

Er innom sånn av å til, leser mer en jeg skriver, men det er mye kosligere her en på dib;-) Er gift, har 3 barn 7, 5 og 3 år og bor her hvor det finnes isbjørner, men er egentlig fra rogaland;-)

Skrevet

takk for det :)

Har fått veldig inntrykk av at det er litt mindre hormoner her om man kan kalle det det ja ;)

Skrevet

Velkommen til oss! Hyggelig at du fant veien hit!

Jeg er fast invetar her, er 34 år og har to gutter på 6 år og snart 4 år. Er gift.

Jeg er innom dib av og til, det er noen fora der vi ikke har tilgang på fra bam, ellers er jeg mest her. Litt opp og ned hvor aktivt det er her, men man får som regel svar selv om det kan ta litt tid.

Håper du trives her inne!

Skrevet

Takk for det :)

Har merket det er veldig mye roligere her inne enn hva det var på bim og dib før. Men det er ok, så lenge man slipper den værste kranglingen :)

Skrevet

Velkommen:-)

Jeg er 28 år, gift, 2 barnsmor og student:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...