Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 bare lurer på noe.. kl 21 tok jeg angrepille.. hadde ubeskytta sex ved 07 tiden på søndagsmorgen. nå istad klemte jeg på puppene mine og det kom ut væske der.. gul/blank.. kan det være av pilla?? eller er det noe galt? Panikk!
b10na&lillegull Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Nei det hørtes rart ut, tror ikke det er pilla. Man kan bare "få" væske uten at det har noe mening. Etter en abort vet jeg om flere som har fått råmelk noen uker senere. Men det er jo ikke ditt tilfelle, moren min har en vennine som fikk råmelk uten å ha vært gravid noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå