*toppris* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 vet når vi hadde sex... skal eg da regne uker fra den datoen? har hatt svakt positive tester, først idag var det ikke tvil... superpositiv... uregelmessig mens så kan ikke regne fra siste mensdag heller, aner ikke når det var... så, regne ut fra dagen med 6 eller.. ? help...
ida_hs Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Du må regne ut fra den første dagen i sist mens. Min mens var kjempe uregelmessig, men EL kom alltid 14 dager før mensen. Det er tiden fra mensen til EL som er somregel uregelmessig.
*toppris* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 den har kommet og gått som den har villet desverre, så ander ikke:( leste i et annet innlegg at antall uker ei var på vei ble endret etter enblodprøve hos legen.. kan en blodprøve vise hvor langt man er på vei?
ida_hs Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Åja. Nei da er det vanskelig å regne på det. Du kan dra til legen så han får sett oppi der. Det måtte vennina mi gjøre for ho viste ikke hvor langt ho var på vei. Ellers så kan du også få ultralyd. Men jeg tror ikke man kan se det på blodprøver. Men jeg skal ikke si sikkert.
*toppris* Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 ja får høre med legen;) er greit å vite ca hvor langt man er;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå