Gå til innhold

vannvittig mye liv der inne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har vært en utrolig aktiv dag i magen min....det virker som vår lille tulla både snur seg 100 ganger i minuttet pluss ommøblerer der inne.......det har ikke vært mange minuttene med stillhet der inne siden i ettermiddag....har jo spist endel søtsaker i jula da..men ikke veldig mye...vet ikke om det kan være det heller..styrer unna for mye søte drikker som brus og saft.

Jeg er jo super glad det er masse liv der inne ...men det er temmelig voldsomt mye liv. og ubehagelig til tider..ikke et sekunds ro føles det som...magen beveger seg frem og tilbake og en fot som seiler over magen:)....kan ikke huske det var så vannvittig mye liv der inne med de to andre svangerskapene mine:)

noen flere?

ps. jeg har 7 uker igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis pleier det å være godt med liv i leiren her og. Andre dager virker det som om lillefrøken bare må sove ut og slappe av. Da blir jeg nervøs når det går for lang tid. For jeg er vant til at hun romsterer og herjer på, så når det da blir stille blir jeg overbevist om at hun er syk eller noe er galt! Jeg er 35+5 nå. Gleder meg til hun er på utsiden så jeg kan se og høre henne, ikke bare kjenne og innbille meg alt mulig.

Skrevet

veldi mye liv her også. bortsett fra når jeg står eller går, så er det aktivitet. hopping, snuing, fot som stikker ut her å der påmagen:-) sånn har det vært leeenge... men synes det er gøy:-)

Skrevet

Ja samme her!! 6 uker igjen nå.

Sist uke var jeg super bekymret fordi det var så lite liv, men nå skal jeg si deg det er andre boller!!!

Magen buler ut i alle retninger :-) Hun er virkelig aktiv!

Har også blitt myyye større i løpet av juleuka. Nesten ikke spist heller, for blir så fort mett.

Og så er det hele seks uker igjen:-) Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...