Mimi82 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er 36+4 nå og merker stadige smertefulle stikk i underlivet, akkurat som det er inne i/oppi skjeden på en måte. Var hos JM i dag og lille har ikke festet hodet ennå. Jeg lurer på om noen har opplevd noe lignende/vet hva dette er? Er det bare ungen som presser på blæra mi eller? Synes det er på en måte rart dersom det er det pga jeg må ikke tisse når det skjer, det gjør bare veldig vondt (men det går heldigvis fort over da).
Bevind *har født*:) Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Dette har jeg også og lurer på hva det er....
Babyønske �� Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hatt dette i flere uker selv, ikke helt sikker på når det begynte, men kanskje rundt uke 32. Men jeg begynte hvertfall å merke det omtrent den tiden han la seg med hodet ned. Nevnte det for jordmor, og det var nok babyen som presset hodet mot livmorhalsen sa ho. Såvidt jeg vet er ikke hodet helt festet her heller, men har merket lite til disse stikningene siste ukene. er forresten 39+5.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Hei! Jordmora mi fortalte at om jeg kjente akkurat som knivstikk i "gøya", så kunne det være tegn på at babyen legger seg ned i bekkenet, og etterhvert fester seg Vet jo ikke om det er dette du kjenner, men det er kanskje en mulighet:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 har hadd det slikk veldig lenge jeg nå, er i uke 40 i dag, disse stikkingene har vært at babyn har presset seg ned over og truffet nerver, nå på slutten har det gått over til at det blir modning av de, har de siste 2 dagene vært rent jævlig men har fått 2 cm åpning av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå