Gå til innhold

svimmel anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt svimmel om dagen..hvor svimmel er det liksom vanlig å være da? Hadde det bare vært sånn innimellom så hadde det jo vært greit men i dag har jeg vært svimmel hele dagen. så ille at jeg måtte sette meg ned for å ikke gå i bakken. Litt kinkig på jobb også for mye opp på stiger men har ikke turt det i dag og hva skal jeg da liksom si til sjefen? har ikke lyst til å fortelle det ennå..

Eller så er det mye symptomer om dagen, er litt overrasket over at det har kommet så tidlig ( uke 6) er dette vanlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er nok vanlig..

Jeg var så svimmel å besvimte ganske mye så jeg dro til legen å fikk sjekka d.. da fikk jeg vite at jeg var gravid og da ca 4 uker på vei.. er i uke 10 nå å går enda veldig svimmel.. har vært sykmeldt siden..

ganske slitsomt.

Skrevet

Jeg var også forferdelig svimmel. Følte jeg gikk på en gyngende båt. Lå på sofaen mye.

Reiste til legen og tok prøver. Dårlig jernlager, og må ta jerntabl. Er bedre nå etter at jeg begynte med det.

Er 6+1

Skrevet

Jepp ganske svimmel. Men sliter alltid med at blodtrykket utlikner seg når jeg reiser meg opp osv.

Tar jern daglig alltid. :)

Skrevet

Godt å høre at det er flere :) har vært hos lege i dag og har litt lavt BT så er nok derfor, ble sykemeldt så får bare håpe det går over.

Tar alt mulig av vitaminer om dagen så lite sannsynlig at det er jern men skulle sjekke det om en uke om jeg ikke ble bedre.Hvis ikke kan man egentelig gjøre noe med lavt BT?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...