fult hus:) Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Hører dette skal være bra vogner.. Er det noen butikker som har en hjemmeside med bilder og informasjon om disse? Ble ikke helt klok på hjemmesiden til casualplay.
heleneogde2gutta Skrevet 30. desember 2008 #2 Skrevet 30. desember 2008 hei nr.2 på vei nei, jeg har ikke erfaring med vogna, men jeg har en god venninne som har en og som sier den er god, men at bagen er litt liten, men det er den jo på så mange. hvor gammel er nr.1? jeg har nemlig hatt skikkelig lyst til å finne ut mer om vogna for den er så kul!! men jeg har funnet ut at den ikke har søskenbrett og med en trassig 4-åring som skal leveres i bh hver dag måå jeg har en vogn ed søskenbrett....
fult hus:) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2008 hei vilkan:) jeg så på reflex.no å der har de casualplay søskenbrett.. D har jeg tenkt å kjøpe om det blir en slik vogn. nr.1 blir 3 år i august så han har også egen vogn enda.. men greit å prøve han på søskenbrettet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå