Gjest Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg har nå 2 nydlige gutter, men innerst inne ønsker jeg meg ett barn til. Er "bare" 30 år og tenker at jeg alltid har villet ha 3. Men mannen vil ikke ha flere. Er det noen som har oppelvd at mannen har ombestemt seg allikevel. Vi har akkurat fått nr 2 så det blir iallefall ikke før om 3-4 år, men jeg orker ikke helt tanken på å ikke få muligheten til å føle magen vokser, kjenne spenningen inni meg, kjenne de små sparkene, få oppleve å føde et barn til. Blir trist bare ved tanken på å kun ha 2.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ja, jeg har ...og er nå gravid for siste gang, med barn nr 4. Mannen min som i utgangspunktet kun ville ha to er nå den som ønsker mange mange barn. så ting kan snus til din fordel vet du (men på ærlig vis, ikke noe lure ham til) Etter dette svangerskapet orker jeg ikke ett svangerskap til, og skal nok steriliseres etter nr 4. (men det er helt og holdent mitt valg) med velsignelse fra min mann (kun pga at svangerskapet her er helt grusomt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå