Gå til innhold

Symptomjakt IKM uke 1:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere som har IKM her inne????

Har lenge holdt meg unna denne evige symptomjakta men kan no si det eg har kjent nå:)

- Mensmuring

- Ømme pupper

(Desse er jo også vanlige ved PMS)

- Vondt i ryggen

- Trøtt trøtt trøtt trøtt trøtt trøtt snork

- Fryser hele tiden

- Tørr i halsen

- Tørst, drikker masse

Tester nyttårsafta om ikke tanta har dukket opp... IKM i morgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan signere deg på alt jeg,har også IKM i morgen:)

Jeg har hatt veldig mye slimete utflod nå de siste dagene,med spor av blod...noe jeg aldri har hatt før..Testa med BT i dag,og der tror jeg sikkert det var en skyggestrek:)

Skrevet

Jeg har også hatt slimete "utflod" som kunne minne om dette el slimet...

Krysser fingrene for oss:)

Skrevet

Da får vi håpe det er ett godt tegn:)

Har du testa eller klarer du å vente til etter IKM?

Skrevet

Sukk, IKM 2. januar, ingen symptomer her..

Skrevet

Nei jeg har ikke testa, venter til nyttårsafta... Men fy fader så trett jeg er... Har ikke vert så mye trett siden jeg gikk gravid me Alexandra.... Så håpe håpe....

Sonja & Sofie:

Ingen symptomer kan også være noe vettu:)

Lykke til

Skrevet

Så flink du er da!!! Jeg er testoman,så jeg har svidd av mange BT(stav) for å si det sånn..hihi:) Ble veldig skjelven i dag da jeg fikk en svak skyggestrek...

Sonja&Sofie: Det er veldig mange som ikke har symptomer i det hele tatt!! Så ikke gi opp håpet før du får besøk av tanta:)

Skrevet

Jeg har ikke så mange symptomer, bortsett fra at jeg har fått kviser ( pleier veldig sjelden å få det). Kan det være et tegn??

Må vente noen dager før jeg tester, men får veldig lyst til å teste med en gang, når jeg leser alle som gjør det så mye her inne:)

Skrevet

Ja når man har prøvd så lenge så er det ikke så viktig å springe å teste med ein gang... Ikke for meg vertfall...

Pelleguri:

jeg har også fått mer kviser enn normalt... Og ja det er et tegn det... Jeg har en del menssmerter, men det er jo normalt det også... Føler også ut som jeg skal få mensen men det gjorde det også da jeg ble gravid me jenta mi også.... Er berre følelsen at jeg tror jeg kanskje har klart det denne pp... Men tiden vil vise.. Jeg venter uansett med å teste før nyttårsaften for jeg kan jo ikke drikke om det faktisk skulle vise seg at jeg er gravid.. Men kjenner jeg denne kroppen rett så dukker vel tanta opp uansett

Skrevet

Tanta har ikke meldt sin ankomst enda... Håpe håpe:) Vil ikke ha den heller på 9 mnd minst... Men dagen er jo enda ung.... Kommer vel snikende i løpet av dagen.... :( Men jeg håper virkelig altså... Jeg vil jeg vil ha en liten spire i magen når vi går inn i 2009

Skrevet

IKM 31.12. Følte meg premenstruell og utafor i går og har venta på tr. Neg billigtest i dag tidlig. Æsj, må vel gå på'an igjen..

Men fortsetter å håpe bittelitt til- it's not over till it's over! Krysser fingrer og tær for alle som ønsker seg en stor nyttårsgave!!

Skrevet

ikm i dag og ingen tr ennå.... Har vel ikke så mye symptomer. Er trøtt og sliten og tett i pappen og kjenner det murrer. Svetter og fryser om hverandre, men jeg er litt småforkjøla med tett bihuler, så det er vel bare det og tr som er i anmarsj tenker jeg. Men jommen er jeg testesjuk nå altså.... Lurer på om jeg skal løpe ned på apoteket og kjøpe en test. Kommer tanta så kan jeg jo bare ha testen liggende til neste gang:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Er litt svimmel om dagen. Kvalm om kvelden. Er litt skiftene oppstupert og løs...Unormalt irritabel (Stakkars mann)Testet negativt i dag morges, men billigtest:(

Klarte ikke vente jeg vettu... Har IKM om ca 2 dager...

Skrevet

Der kom tr.. Jaja, friskt mot og 5.pp.

Lykke til dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...