SoSpennt Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Etter 6 tester og fest i tillegg.. Fikk vite det i dag, av legen.. Hadde "gitt opp" magefølelsen min... Testet 2'dre juledag ( måtte vite om jeg kunne nyte alkohol med god samvittighet... jadda...), og negativ test, da var jeg 9 dager over IKM... Fikk litt shokk i dag da kan en si.. MEN, koselig (ikke planlagt)! Jeg gleder meg!! Så, lykke til alle dere andre her inne! Og Testen KAN faktisk vise negativ 9 dager etter IKM!! jadda... hehe! Masse maaaasse babystøv til dere og god jul og godt nytt år!!!! :)
2prinsesserogbim Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Gratulerer så mye.... Suger til meg masse babystøv... Jeg skal teste nyttårsafta om ikke mensen er komt.... Ikm i morgen.... Håper dette blir et godt nytt år... Håper jeg kan gå inn i det nye året også me bolle i ovnen
pelleguri:) Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Grattis! Det er så mange som tester positivt nå, at jeg selv får lyst til å teste hele tiden. Har IKM 6.jan, så det er nok litt tidlig å teste. Jeg tar imot babystøvet med takk, og håper det skjer noe bra veldig snart:) Jeg får aldri kviser, av og til en liten en ved TR, men de siste dagene har jeg fått en del. Kanskje det er et godt tegn??????
SoSpennt Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2008 God morgen til dere begge to!! Jeg får ikke sove.. så jeg stikker innom her litt.. Tusen takk.. Har ikke heelt sunket inn enda, føles rart.. Tror ikke det komer til å gå skikkelig opp før magen kommer;) Hehe, dette med testing er virkeliiig en tålmodighets prøve!! Er jo sååå vanskelig å la vere!! Hehe... Nå skal ike jeg gi deg forhåpninger, pelleguri, men herlighet, kviser! Jeg hadde virkelig ett utbudd her for 3 uker siden ca, 1 uke før TR skulle vore der ca.. Og etter det har det kommet og gått med jevne mellomrom! Utroolig irriterende, og jeg var til og med på hud behandling! jeg fikk jo helt panikk, viste jo ikke hva som holdt på å skje.. hehe.. Så kan jo faktisk være ett teng!! Jeg håper dere tester positivt begge to snart!! Og får en skikkelig pang start på det nye året!!!:) Hadde ikke det vore koselig da?!?!! Jeg sitter bare her og er i shokk nå.. hva kan jeg spise osv.. Begynner å tenke så mye rart nå.. Er vel bare normalt det;) hehe!! Ha en fin dag jenter, og lykke til med prøvinga i morgen Alexandra!! Og om en uke til deg pelleguri, om du klarer å vente så lenge da;) hihi.. Skal holde ett lite øye med dere!! Så skrik ut skulle den være positiv da!!!:)
elisabetten Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 dette var godt å høre!!! er nå 9 dager over IKM og testet negativt i morges, litt på kanten til å gi opp jeg nå ja. var testen din blendahvit den ene dagen og plutselig positiv? gratulerer!!!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Så gøy! Gratulerer så masse! Suger til meg babystøv. IKM i dag og fortsatt ingen tante....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå