Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Kan jeg spise egg når jeg er gravid? Åpnet nemlig en pakke egg i stad. Det var en fjær på det ene. OG EGGENE ER ØKOLOGISKE (iiiilk) !!! Familien min sier jeg er tjukk. Jeg blir lei meg når de sier det, men tør ALDRI VERDEN å si ifra. (SPØRSMÅL???) Kan jeg spise kjøtt? Er jeg gravid? Jeg hadde sex for to dager siden og husker ikke når jeg skal ha mensen. Aner ikke når jeg er eggløsning- Kan jeg være gravid? Kan jeg spise kokt skinke? Noen som er flinke i matematikk og sansynlighetsregning her??? Jeg tok ut spiralen for 2 uker siden. Har hatt sex tre ganger med mannen min, tre ganger med naboen og en gang med bikkja. Skal ha mensen den 1. januar. Hva er sansynligheten for at jeg er gravid med henholdsvis min mann (kom inni meg en gang og på brystene mine to ganger), min nabo (hoppet av i svingen en gang og kom inni meg de to andre gangene) eller hunden?! Jeg rydder, vasker hele huset hver eneste uke og lager middag hver dag PÅ EGET INITIATIV. Når mannen min kommer fra jobb spiser han og legger seg rett på sofaen i det strøkne huset. Da blir jeg sååå sint og såret. Sier selvsagt ingenting til han - bare overser han. Han BURDE VEL forstå at jeg er sur? Synes dere jeg skal kaste han ut? Jeg har en elsker. Det er skikkelig vanskelig å finne ut hvor vi kan knulle. Har babyer med våre respektive begge to. Noen som har forslag til puleplass? Kan jeg spise norvegia hvitost? Brunost??? JEG HAR SPIST LEVERPOSTEI. Leste en gang at det var farlig å spise fiskelever. Leverpostei er ikke laget av fisk overhode, men er det farlig for babyen???? PLIIIIS SVAR FORT. HASTER!!! Jeg var på do i stad. Når jeg tørket meg var det noe vått på papiret. Tror dere vannet mitt har gått? Mannen min har utslett på pikken. Hva kan det være? Hadde utflod i truseinnlegget i stad. Tror dere vannet har gått? Jeg må tisse skikkelig, skikkelig ofte. Tror dere jeg har urinveisinfeksjon? Jeg skal på ultralyd i morgen. Vil noen gjette kjønn? Jeg har mista DVDene mine. Noen som kan spå her og fortelle meg hvor de er? Jeg fikk bare 10 julegaver til jul. Ikke 15, som jeg hadde satt som minimumsgrense i forhold til forventninger. Bør jeg si ifra til venner og familie at de har såret meg og tråkket over mine personlige grenser? HVA TROR DERE??????? pliiiiis svar. haster!!! JEG VEIT DA FAEN JEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Og du er på et forum fordi...???
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hvis alle spørsmålene som bli stilt i de forskjellige forumene her plager deg så veldig, si gi da f... i å lese de da vel!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hahaha ,dør av latter! BIM/DIB i et nøtteskall!
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Hahaha, morsom tråd!! Det eneste som VIRKELIG irriterer meg er folk som spør hvor i landet man er fra, alder, kjønn på bebyen osv.. HVA ER POENGET??? sitter dere og noterer dere dette?? kan UMULIG være interessant informasjon da en garantert ikke husker svarene 3 sekunder etter man har lest dem (enda verre at folk svarer anonymt) Da har du LITT for lite å gjøre på!! Men enig med anonym 21.58; det er jo de vanlige dumme spørsmålene, så skjønner ikke hvorfor du er innpå her, HI..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 he he he.... dette var faktisk underholdende lesning hi!!!!!!!!!!!!!! morro..du har funnet essensen her på forumet.... du må nok forvente mye dritt i svarene som kommer, men jeg ler så jeg griner!
Libido- Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 hehehe Rister selv på hode av alle de "kan jeg spise det?" innleggene.. Er det mulig!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #9 Skrevet 29. desember 2008 det kan kanskje bli litt vel overhysterisk, men folk lurer oppriktig på det de spør om, da kan vi i allefall være så hyggelige at vi gir dem et oppriktig svar, ikke noe vits i å himle med øynene.. ikke alle vet alt!
StrøkenFrøken Skrevet 29. desember 2008 #10 Skrevet 29. desember 2008 MYE av det folk lurer på hadde sikkert tatt dem 1/10 av tida hvis dem hadde googlet d i stedet for å forfatte et langt innlegg!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Det er sånt det blir forum av Mye som kan googles..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 leverpostei er ikke farlig, svarer på det først siden det hastet... Ja du kan spise egget. slank deg. du har sikkert godt av det, og slipper dermed kommentarene. ja, du kan spise kjøtt, med mindre du er vegetarianer eller noe... Du kan bli gravid så fremt du ikke bruker prevensjon. Spørs hvilken rase hunden er... garasjen... Ja, du kan spise norvegia og brunost. det kan være du lekker litt fostervann, eller det kan være tiss. Hvis det er fostervann vil du lekke litt hele tiden. Lukt på det, det har en særegen lukt om det er fostervann... Det kan være urinveisinfeksjon, men det vil ofte gjøre vondt. Ta med en urinprøve til legen. Utslett kan være ullunderbukser, herpes, gonore eller en reaksjon på noe slags glidemiddel. Send ham til legen! Du får jente eller gutt! Dvd'ene eller hva du nå enn har mistet ligger der du la det fra deg sist! Neste jul bør du la være å kjøpe til de andre og bruke pengene på deg selv! SÅNN, da har vi svart på denne typen spørsmål også!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Off. For et kjempekjedelig svar!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Det er jo sånn det svares her inne da...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 Hahaha! Herlig. Dette var dagens!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 Duuuuuuuuh, HI, det ER faktisk fisk i leverpostei,da!! Trodde alle visste at det er ansjos i leverposteien!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 Du, din dumme bøtte med møkk! 1. Du skrives ikke med åtte u-er og h tilslutt. 2. Det er ikke alle leverposteier det er ansjos i. Ansjos er uansett ikke farlig for gravide. Dersom det er mistanke om at babyen er allergisk for fisk, er det dog ikke å anbefale.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 MEEEEEEEEEEEEER !!! jeg trenger le !! fantastisk innlegg !
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #20 Skrevet 30. desember 2008 He he he. Sant. Stakkars dem som fakktisk lurer da.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #22 Skrevet 30. desember 2008 duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuU!!! Jeg er ikke dum bøtte med møkk!!!!!!!!!! Det er mange leverposteier med ansjos. Fakta er at de beste leverposteiene HAR ansjos som ingrediens!! Tror du meg ikke, så får du somle deg til kjøleskapet og SE SELV!! Så kan du føle deg dum som ei bøtte med møkk selv. Har aldri sagt det er farlig med fisk. Sa nettopp det stikk motsatte. Nemlig!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #23 Skrevet 30. desember 2008 Kan jeg spise egg når jeg er gravid? -Bare de som er rosa og lilla og gule og slikt utenpå, altså må du vente til Påske. Familien min sier jeg er tjukk. Jeg blir lei meg når de sier det, men tør ALDRI VERDEN å si ifra. - Du er nok det når selv de nærmeste sier det, kjipt for deg, kjøp slankespeil. Kan jeg spise kjøtt? Har du tenner!? Er jeg gravid? Jeg hadde sex for to dager siden og husker ikke når jeg skal ha mensen. Aner ikke når jeg er eggløsning- Kan jeg være gravid? - Har du pult har du problemer! Kan jeg spise kokt skinke? Du kan, men siden du allerede er feit (og tannløs?!) bør du nok styre unna! Noen som er flinke i matematikk og sansynlighetsregning her??? - Ingen av dem, det er broren til bikkja til naboens kone! Synes dere jeg skal kaste han ut? - Flytt selv i stedet, MYE bedre, for da kan du få akkurat det du vil ha. På den annen side, da har du ingen å gnåle til og om, så det lønner seg kanskje ikke likevel. Dersom du skulle finne på å kaste ut deg selv/ham, må du seff løpe rett inn hit og fortelle det, samt spørre om stønadene du har rett på og hvor lite samvær det er mulig å gi far. Noen som har forslag til puleplass? - Hjemme når gubben er ute. Kan jeg spise norvegia hvitost? Brunost??? - Da kommer du til å dø (men bare litt og så våkne igjen, litt som Jesus) og babyen vil få varige osteflekker på nesa. JEG HAR SPIST LEVERPOSTEI. Leste en gang at det var farlig å spise fiskelever. Leverpostei er ikke laget av fisk overhode, men er det farlig for babyen???? PLIIIIS SVAR FORT. HASTER!!! -Du kommer helt klart til å dø, litt sånn som Jesus, og plutselig er du 40 dager lengre på vei og babyen har fått gjeller av leverposteien. Jeg var på do i stad. Når jeg tørket meg var det noe vått på papiret. Tror dere vannet mitt har gått? - Dersom det ikke var klumpete som 2 dager gammel mannfolksprem, så tror jeg nok kanskje du bør vurdere å pule en gang til for å sjekke! Mannen min har utslett på pikken. Hva kan det være? - Flekkete mannesyndrom, samme som rundt munnen på små babyer... For mye sikkel i mangel av sex. Hadde utflod i truseinnlegget i stad. Tror dere vannet har gått? Jaaada, helt klart, LØP til føden umiddelbart! Og ring 3 ganger på veien for å si du kommer! Jeg må tisse skikkelig, skikkelig ofte. Tror dere jeg har urinveisinfeksjon? - Er du gravid?! Jeg skal på ultralyd i morgen. Vil noen gjette kjønn? - Bastard Jeg har mista DVDene mine. Noen som kan spå her og fortelle meg hvor de er? - De ble spist opp av den samme bikkja som gjorde deg gravid lengre opp i tråden. Jeg fikk bare 10 julegaver til jul. Ikke 15, som jeg hadde satt som minimumsgrense i forhold til forventninger. Bør jeg si ifra til venner og familie at de har såret meg og tråkket over mine personlige grenser? - Jepp, per mail og per post, gjerne også på SMS, med ønskeliste på de manglende objektene. ER DU FORNØYD NÅ?!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #24 Skrevet 30. desember 2008 Til HI: Det var fantastisk morsomt! Tusen Takk! Jeg ler så jeg vondt i magen...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #25 Skrevet 30. desember 2008 Kan jeg spise egg når jeg er gravid? . Hvis du spiser eggene dine blir du ikke gravid. Familien min sier jeg er tjukk. Jeg blir lei meg når de sier det, men tør ALDRI VERDEN å si ifra. - Det er litt vanskelig å si i fra til familien din når du har munnen full av mat. De vil forresten ikke at du skal være glad, de vil ikke at du skal si hva du føler, de vil at du skal starte på Nutralet. Veldig enkelt. Kan jeg spise kjøtt? - Syntes du skal gi det til bikkja. Er jeg gravid? Jeg hadde sex for to dager siden og husker ikke når jeg skal ha mensen. Aner ikke når jeg er eggløsning- Kan jeg være gravid? - Ikke så lenge du spiser eggene dine. Kan jeg spise kokt skinke? Stek den, kok den legg den på skiva. Skinke er bra Noen som er flinke i matematikk og sansynlighetsregning her??? - Hva er sansynligheten for å finne damer med sånn kunnskap på dib? Synes dere jeg skal kaste han ut? - Kommer an på hvor tung han er. Du bør ikke bråke med noen som er tyngre en deg. Noen som har forslag til puleplass? - Hundehuset? Kan jeg spise norvegia hvitost? Brunost??? - Spiser du for mye brunost vil ungen bli brun. Noe mannen din sikkert ikke vil like om du ikke er hvit selv, men regner med at bikkja ikke bryr seg. Omvendt om du er brun. JEG HAR SPIST LEVERPOSTEI. Leste en gang at det var farlig å spise fiskelever. Leverpostei er ikke laget av fisk overhode, men er det farlig for babyen???? PLIIIIS SVAR FORT. HASTER!!! - Fiske er bare farlig om den ikke er fisket hverken her eller der eller er over eller under 3 kg. Så ta det HELT med ro. Jeg var på do i stad. Når jeg tørket meg var det noe vått på papiret. Tror dere vannet mitt har gått? - Så lenge du kan trekke ned er vannet der. Mannen min har utslett på pikken. Hva kan det være? - Ikke så rart når vi vet hvor mange lopper bikkja di har. Noen har sikkert blitt tilbake i musa og hopper nå rundt å lager sårhet på pikken til mannen din. Hadde utflod i truseinnlegget i stad. Tror dere vannet har gått? For å se om du bare er kåt, putt bikkja ut i hundehuset. Hvis det fortsatt er vått i trusa, ring føden. Jeg må tisse skikkelig, skikkelig ofte. Tror dere jeg har urinveisinfeksjon? - Da er det i allefall godt at vannet er på plass, slik at du får trukket ned. Jeg skal på ultralyd i morgen. Vil noen gjette kjønn? - Jeg er SYNSK og vet derfor at det er GUTT eller JENTE. Eller begge deler. Her på forumet er det mange trillinger så jeg ville belaget meg på et aldri så lite sjokk. Jeg har mista DVDene mine. Noen som kan spå her og fortelle meg hvor de er? - De er beslaglagt av FBI for lovlig kopiering. Jeg fikk bare 10 julegaver til jul. Ikke 15. - Send vennene dine ut i hundehuset der mannen din ligger mens du har deg med bikkja. Disse vennene er ikke verdt å ta vare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå