Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 jeg var hos jordmor i dag til kotroll, var veldig sliten får jeg har ikke sovet orntlig på 2 døgn nå, forklarte henne om nedpress smertene, stikkingene neden til, diare,kvalme,spying, magesmerter, stråling i lårene, vondt i ryggen, kynnere som er vonde. hun skjønte jeg var sliten å spurte hun om jeg ville bli sjekket får modning, tenkte jaja, får gjøre det men 2 dager tiligere ble jeg sjekket å da var jeg potte tett og umoden så hadde ikke noe tro på noe. men joda sjekket hun, helt utflatet livmortapp og 2 cm åpning så smertene mine hadde ikke vært heelt ubrukelig, godt å vite, så strippet hun meg i tilegg eller tøyde. det var vondt... hufff.. etter dette har jeg hadd mye kynnere tror jeg, allefall så er jeg ennda mere sliten og har så vondt kynnerne er ikke regelmessig, vet ikke om det er rier, føler meg dom når jeg ikke vet, klarer ikke ta noe tid får jeg har så vondt. vet ikke når jeg skal kontakte føden men blir smertene værre nå så vil jeg ikke mere... vil ikke føde da... huff altså..
Hakkamella Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Uffda. Håper du enten føder eller føler deg bedre snart. Du kan bruke postafen reisesyketabletter. Det har jeg fått beskjed om, for de skal være safe ovenfor babyen selv om de har rød trekant. Da får du sannsynligvis sove, og kvalmen kan gi seg. Hør med jordmor eller legen om det er ok. Hvis ikke, så håper jeg du får føde snart så du får komme til hektene igjen også...
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2008 jeg fikk nozinan får å sove på, men synes ikke de virket i natt, og nå så har alt uheldigvis roet seg, bare noen stikkinger i underlivet, blir små gal av dette, har fått time på føden den 2 januar så det er nå på fredagen da skal jeg mest sannsynlig bli satt i gang, håper på det i allefall, er så sliten og tenker på jeg skal jo ta vare på den lille som kommer også så noe må gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå