Heidi med to gutter + spire Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 er 2. gangs, men kjenner ikke igjen dette ubehaget jeg har nå. Magen strammer seg, og forblir stram når jeg beveger meg og er det i ca 1 min ++. har mens smerter i ryggen spesielt, som kommer og går litt. og på høyre side. noen som vet hva det er??? er i uke 36 i dag.
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Hei Under mine kynnere forblir også min mage stram, og de blir bare sterkere for hver dag som går.. nå sitter de i ryggen også. Men for å svare på spm vet man ikke hva som er kynnere og hva som er rier før de evt blir effektive og setter igang åpning o.l Det var i allefall det jeg fikk høre på sykehuset da jeg var inne med regelmessige kynnere og fikk riestillende for en uke siden.
Hakkamella Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Er i samme situasjon i dag jeg og. Sterke kynnere, noe stråling ned i ryggen, mer eller mindre mensesmerter. Magen blir stram og holder seg stram. Men får ingen topper av smerte. Menssmertene går også bort, så jeg skjønner ikke helt jeg heller. Har ikke ringt føden ennå, for jeg vil se det an før jeg gjør det. Resulterer det i fødsel så merker jeg nok det når den tid kommer. Er 35+5 i dag
mammaen til 2+1 Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har hatt mye regelmessige kynnere og maserier.. Inne på føden fikk jeg fortalt at det egentlig ikke er forskjell på rier og kynnere.. men at du merker når de blir effektive.. da heter det rier.. vertfall hvis kynnere holder seg regelmessige i 3 timer bør du ringe føden.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har det slik som du, er andre gangs og kynnene var ikke så vonde som dem er denne gangen! Nå er det slik som du forteller, jeg har mens smerter,vondt i korsryggen og magen strammer seg slik at jeg at jeg ikke kan gå oppreist! Hos meg holder det på i 30 min, før det løser seg opp! Har jobbet 40 % i en tid nå pga bekkenløsning og prematur kynnere. Har du måtte tatt noen forhåndsregler?? Jeg har fått beskjed om å ta det litt med ro i hvertfall! eg er 36 uker i dag! Men jeg tror det er at kroppen modnes for en fødsel, og at det er veldig normalt å kjenne det bedre på kroppen, siden den har vært i gjennom det en gang før!
birrisj05.02.09 Skrevet 30. desember 2008 #6 Skrevet 30. desember 2008 Jeg vet heller ikke hva kynnere og rier er, men har til tider veeeldig vondt. Magen kan være knallhard til og med midt på natta når jeg våkner. Ikke har jeg hatt menssmerter noen ganger heller, så aner ikke hvordan det heller kjennes ut.. blææh, jeg vet jo ingenting jo! Kommer til å føde helt alene på stuegulvet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå