Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Tok den danske (mensa.dk), for den er visst bedre enn den norske:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Lurte bare på hva snittet lå på her inne:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 OK. På den danske hadde jeg 128. Hva hadde du, da? Hilsen første NN som svarte deg:)
hårsår Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Jeg fikk 126 på den norske testen for noen år tilbake. Jeg var student og litt mer trent i tankegangen. Tror ikke jeg hadde scorte like bra i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå