Joikaboll@ Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Aner ikke hva som passer, vi spiser vaniljeis med varme bær for det er favoritten her i huset.
1 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Aner heller ikke hva som passer til kalkun, men en av mine favoritter er moltekrem med tårnkake ved siden av. Lite originalt, men godt. Namnam:)
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Hjemmelaget karamellpudding, nam! Og kan lages dagen før.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Dronning Maud pudding. Fantastisk Ta et søk, så får du oppskriften. Veldig lett å lage.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Tiramisu:-) Vaniljeis med varme skogsbær og smeltet kokesjokolade varmet med litt fløte.................mmmmmm:-) Hjemmelaget karamellpudding:-) Moltekrem:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Vi skal ha det vanlige, sjokolademousse med en ny vri i år... Skal posjonere moussen i dessertskåler (med stett) og når vi skal servere legger vi oppå bringebær og tar over litt sjokoladesaus på toppen =)) det tror jeg blir kjempe bra =))
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 Mange fine tips her som jeg skal sjekke ut litt nærmere:) Kom gjerne med flere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå