mamma til snusken Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Vil gi guttene mine tran, men har prøvd ulike typer som ikke har vært noen suksess... Har prøvd Møllers, Kaptein Sabeltann... Noen som har et forslag til en "god" tran (hvis man kan kalle tran god...)?
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Eskimo Kids, er fiskeolje, men renere (og dyrere) enn tran. Smaker tutti-frutti, ungene elsker det her :-)
mamma til snusken Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Hvor får jeg kjøpt den?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Ga eskimotran med tuttifrutti til gutten min før også, og da tok han en skje gladelig Nå elsker han vanlig tran med sitron også. Måtte bare vende seg til konsistensen sikkert.. Eskimotrana får du kjøpt på helsekost
mathildes mamma Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Signerer denne. Eneste som Mathilde gaper frivillig for. Hun vil heller ha eskimokids enn middag/grøt o.l. Kjøpte på helsekost vi også.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Helsekosten :-) Du kan se bilde av flasken (slik at du sinner den) og lese om den her: http://www.medtech-pharma.no/produkter_detalj.asp?id=16
Sylteflesk Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Eskimo kids med tutti-frutti-smak her også. De har den også på Ultra, hvis du har det i nærheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå