Gå til innhold

Om du har bhg-barn: Gir du julegave til de ansatte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke gjort det. Har ikke tenkt på det engang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har aldri gjort det.

Skrevet

Nei, som du sier, har ikke tenkt på det engang før jeg leste noen innlegg om det her for noen uker siden. Gir ikke til eldstemann sin lærerinne heller for den saks skyld. Skulle jeg gitt til alle barnehageansatte og lærerene til ungene ville det fort ha blitt veldig, veldig dyrt, er jo snakk om ca 15 personer tilsammen det jo!

Skrevet

puh...fryktet at mitt barn var det eneste som ikke hadde gitt noe jeg nå :-/

Skrevet

Vi har gitt en pose julekaffe, marsipan osv før. I år ga vi hjemmelagde pepperkaker og sjokolade til alle, både barn og ansatte.

Kjøper ikke stor gave, men gir altså en liten oppmerksomhet

Skrevet

Nei, det har vi ikke gjort, men leste her inne før jul at det var ganske mange som pleide å gjøre det!

Jeg jobber selv i barneskole, og som oftest får jeg en liten julegave fra én eller to i de klassene jeg er i. Det er en liten selvlaget ting, en stein, en tegning e.l. Ikke noe foreldrene har vært involvert i! :)

Skrevet

På skolen sitter jeg i FAU og er klassekontakt, der har vi kontaktkasse hvor vi kjøper til lærer og assistentlærer.

Skrevet

Nei, men gir et julekort, som de henger opp inne på avd :) Det har jeg sett at mange har gjort, ang gaver så har jeg ikke sett noen :)

Skrevet

De fleste gir julekort til avdelingen, og noen gir gave til avdelingen, de færreste til alle voksne på avdelingen. Dette er erfaringer fra barnehagen der jeg jobber.

Selv lagte vi marsipankuler som vi trykka en non-stop nedi, lagte 15-20 slike små rundinger, la i en ikea-lysestake(de biitte små) hadde på celofan, og vips, hjemmelaget gave, ikke kosta det noe særlig, og alle ble superglad!!

Skrevet

Nei, men i år gav vi til ungenes avdelinger. Har ikke gjort det før, men i høst bytta vi barnehage og vi er så ekstremt fornøyd, at jeg synes det var ålreit å vise det.

Ga julekort og en CD til hver av barnas avdelinger.

Skrevet

Vi har gjort det til de som jobber på avd. Ikke noe stort, en liten hjemmelaget gave. Følte litt press kan man si, etter som de ansatte hadde hengt opp digre juleposer med navnet sitt som man kunne legge gaver i "hvis man ville". Syns det var rimelig drøyt kan man si....I tillegg har FAU samlet inn penger fra hvert barn som de skulle kjøpe noe for. Aldri hørt om så mye styr om gaver til de ansatte før.

Skrevet

Vi gjorde det. Men så går vi i en liten fam.barnehage med en (nå to ansatte).

Skrevet

OI!! Det var da rimelig frekt vil jeg si:( og veldig upassende.

Lurer på om det en ide jeg skal bringe videre til min arbeidsplass neste år, så kanskje alle brukerne mine vil gi meg gaver.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...