Gå til innhold

Bakteriell vaginose/Gardnerella hjelp meg noen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vanligvis verdens sunneste underliv. Har en sexpartner...riktignok ny for noen mnd siden og vi har ikke har hatt sex så fryktelig mange ganger. Har gått fint, men etter sist gang føler jeg megikke normal. Han er STOR da og jeg var veldig sår en stund men det gikk over. Ingen kløe eller overstadig utflod, men jeg føler det lukter! Jeg pleier IKKE å lukte noe. Dessuten er jeg 4 uker forsinket med mensen men fyren er steril og jeg har spiral. Hva skjer og dette me gardnerella...hvordan finner jeg ut om jeghar det...hvordan behandles det?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha tatt med en tur til legen. Hvordan vet du at du har barkeriell vaginose? kan også høres ut som en kjønnsykdom. Uansett må begge deler behandles med medisiner på resept. Viktig at både du og han blir behandlet samtidig, hvis ikke blir du ikke bedre!

Når det gjelder 4 uker forsinket mens ville jeg tatt en graviditetstest. Sterile menn KAN fortsatt være fruktbare, og spiral er ikke 100 % sikkert. Det skal også sies at bakteriell vaginose kan føre til blødningsforstyrrelser. Mulig også kjønnsykdommer kan det!

Har du bakteriell vaginose behandles det endten med antibiotika i pilleform eller en krem som skal sprøyes inn i skjeden. Eller en kombinasjon av begge deler. Kjønnsykdommer behandles med piller.

Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...