Gå til innhold

Gaver til barnehagansatte...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste litt på en tråd på anonym, og jeg visste ikke at det var vanlig å gi noe til alle ansatte. Jeg gir en liten oppmerksomhet kun til den/de som har direkte med ungen min å gjøre... Hva er det vanlig å gjøe?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mest vanlig å gi til ditt barns avdeling, alle har jo med ditt barn å gjøre der. Jeg ga bare en pose twist på deling.

Skrevet

Jeg ga julekort til de ansatte og en gave til avdelingen. Synes det er fint at barna får noe nytt å leke med, og så slipper jeg å finne på noe lurt å gi de ansatte:)

Skrevet

heisann!! Jobber i barnehage, dette var hva jeg fikk:

 

19 barn på avdelingen

fikk gave fra 1 barn, alle på avdelingen fikk(litt twist i krus)

fikk 1 boks med sjokolade til alle på avdelingen

gave til alle, lysestake

Skrevet

Takk for svar!

Gave til avdelingen (leke eller pynt) tenker jeg å gi når barnet slutter.

Alle på avdelingen har jo med barnet mitt å gjøre, men barnehagen vår er delt opp i baser, der det er 1 voksen som har ansvar for eks. 6 barn. Kan selvfølgelig treffe på andre voksne når vi kommer eller går, men alt av beskjeder o.l. går til denne voksne. Derfor jeg skrev at jeg bare ga til den voksne som hadde direkte med barnet mitt å gjøre...

Kanskje en eske sjokolade til pauserommet hadde vært noe?:) Greit å høre fra dere som arbeider i barnahage, takk:)

Skrevet

en eske på pauserommet er jo til glede for alle ansatte, og det blir de nok glade for(vi har i hvert fall kost oss!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...