mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 jeg kjøpte meg klær fra Ellos www.ellos.no
1 Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Bestilte nettopp klær fra de nye vår- og sommerklærne fra HM!
Sylteflesk Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Sist handlet jeg fra amazon.co.uk og haugenbok.no Men du tenkte kanskje på klær? Da går det i hm.com. Men sjekk ut www.mytights.com!
Alba44 Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2008 Takk! Tenkte alle nettbutikker, jeg =)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. desember 2008 #7 Skrevet 30. desember 2008 Jeg handlet akkurat fra www.hermeline.no Kjempe mange tøffe klær på tilbud til barna. =D
mor.monsen Skrevet 30. desember 2008 #8 Skrevet 30. desember 2008 www.nostebarn.no snuppa fikk penger til å kjøpe noe nyttig til jul, hun er 10 mnd så det betyr at mor kan bruke pengene. Hun trengte en ny sove/bildress så da endte vi på en grå ullfleecedress herifra. Dyr men viss nok verdt pengene i følge min venninde som er 3 barns mor og sverger til klærne fra denne butikken. Ellers handler jeg en del fra www.cdon.com www.collectif.uk www.nfoto.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå