Gå til innhold

Hei, Mamma,n til Marcus og Adrian!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var lenge siden...

Går det bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!

det var lenge siden ja, går bra med oss.. har to sjuke barn da, men ellers går det veldig bra. Adrian spiser og blir stor gutt, er så uvant med en som er såå stor for Marcus var liten og tynn,hihi..

bra med dere?

Skrevet

Ja.

Vi har det så bra så.

Rikke blir et halvt år i morgen!!! Tenk det!!! Det har gått så gruelig fort.

Skal på halvtårskontroll rett over nyttår - har ikke veid og målt henne på lenge, men jeg tror hun er helt gjennomsnittelig....

Ingen tenner ennå, da.

Har nesten sluttet å amme - og det er jeg ikke så fornøyd med, men det er sånn det har blitt. :o(

Ellers er det full fart - hun blir nok litt bortskjemt med så mange storesøsken.... ;o)

Skrevet

Tida går veldig fort, Adrian er jo litt over 4mnd!! Syns tida går mye fortere med nr.2 jeg da, bare flyr avgårde:)

Er ca 1mnd siden jeg veide Adrian(på 3mnd kontrollen) og da var han 7190gr:)

Har fått to klumper foran i munnen nede her, så lurer på om det er noe på gang......

Du får jo være fornøyd med at du har klart å amme hittil da! Har du for lite eller?

Skrevet

Nei, egentlig hadde jeg ikke det, men hun la så og si ikke på seg på 7 uker (og da hadde jeg sprengammet de tre siste) - så da var det ingen bønn om å bytte ut endel av mm med mme og grøt. Og du vet - når maten kommer så lett - og man blir så fort mett som med flaske og grøt, da blir puppen fort uinteressant! Men jeg tyner i henne litt ennå - mest fordi det gir henne litt motstandskraft og antistoffer mot divers sykdommer som måtte passere.

Rikke veide 6800 på 5 mnd he-he, så jeg skjønner du har fått deg en skikkelig "grosserer".

Vi kunne treffes etter nyttår, kanskje?

Skrevet

Jeg skjønner, går kun i flaske her og såvidt gitt smakeprøve på grøt. han hadde en periode hvor han tulla så fælt på natta så lurte kanskje på om han trengte mer næring, men ikke hjulpet så veldig enda men.......

hadde vært veldig koselig med et møte etter nyttår ja:) kan du ikke sende meg en mail så avtaler vi:)

Skrevet

Jo. Sonja vil nok også være med. Jeg lite pålogget her inne for tiden (den bærbare er til rep og det er så stusselig å sitte på kontoret å "jobbe"), så derfor tror jeg det blir en mail og ikke en pm.

Nå logger jeg meg ut igjen, så ha det bra så lenge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...