flust Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 I så fall gikk jeg glipp av noe veldig viktig! Er det noen som vet hvilken episode som ble vist sist?
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Ja, og den sendte de i reprise på lørdag. Det var siste episode og en ganske viktig sådan. Går det ikke an å laste den ned?
Økologisk_knekkebrød Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Ja, og jeg gikk også glipp av den! Oppdaget reprisen på Tv2 Zebra her en dag, men fikk bare sett noen få minutter av slutten.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Jepp:-) Siste episoden... Fikk den ikke med meg på tirs, men husket heldigvis å få det med meg på lør:-) Ædda bædda;-)
flust Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar! Da skal jeg se den på nett nå. Fant akkurat ut at det er episode 16, sesong 4. Her er linken: http://www.fanpop.com/external/476004 Bruk "hosten" som heter "megavideo". Den er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå