Gå til innhold

Bronkitt. Noen som har hatt dette, og hvordan utarter det seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer grunnet jeg hoster noe forferdelig, sikkelig tør hoste og vondt for å puste, skurrer i halsen. Hva kan jeg evt. ta når en er gravid? Håper på mange svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja. Hadde det allerede før jeg var 6 mnd gammel!!! Og siden har det gått slag i slag.

Jeg bruker først å bli forkjølet. Så kommer feberen og en helt grusom hoste! Kjennes ut som jeg revner i både hals og bryst! Litt slimete hoste som ligger i brystet.

Skal sies at jeg ikke har hatt det siden jeg fjernet mandlene for rundt 6 år siden. Før hadde jeg det en gang i året ca.

Kan være at du har halsbetennelse kanskje.

Lurt å ringe legen slik at du kan få riktig behandling, om det er noe å gjøre med det da.

Skrevet

Jeg hadde det da jeg var 15. Gå til legen og få pencillin. Vær oppmerksom på at du kan reagere på ting du vanligvis ikke reagerer på når du er gravid. Jeg reagerte på en type pencillin når jeg var gravid, fikk elveblest og klødde over hele kroppen av den.

Skrevet

Fikk høy feber og hadde en hoste som truen med å rive meg i to:( Begynte med litt vondt i halsen og forkjølelse, så kom hosten og den ga seg liksom aldri.

Ble ganske raskt bedre med penicillin.

Ville ikke tatt noe særlig i det hele tatt uten å ha hørt med legen først, ikke hostesaft engang...

Sterke drops lindret litt i mitt tilfelle når hosten rev som verst, også varm te og masse hvile.

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...