syngejente Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Noen som har noen gode tips for å ungå å få så mye vann i kroppen? Jeg vet at mye salt ikke er så bra..jeg er heldigvis ikke så glad i salt i maten. Prøver å være i bevegelse.går litt,svømmer en gang i uka.Er veldig sliten og har mye vondt i føttene..så klarer ikke så mye trening.Har også måttet ta det litt mer med ro fordi jeg har besvimt flere ganger(lavt blodtrykk) Før jeg blei gravid var jeg kjempeaktiv,trente omtrent hver dag.. Har vel lagt på meg ca 12-13 kilo . Er i uke 31 nå.Plutselig nå i jula har jeg fått vann i kroppen.Ser at jeg er blitt veldig rund i kinnene.Har fått noen dumme komentarer på at jeg er stor og ser godt ut. Er det noe jeg kan gjøre, spise for å ungå mye vann i kroppen?,vil ikke legge på meg over 20 kilo. Jeg har et sundt kosthold. spiser fisk flere gang i uka.Julemat er jeg ikke så glad i. Spiste pinnekjøtt på julaften. Har dilla på frukt og grovt brød. Har kuttet ut hvitt brød og godterier. Drikker mye vann og te uten kofein. Er så misfornøyd med meg selv.Har ikke lyst å gå på nyttårsfesten på onsdag.
`nettemor.. Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Drikk masse vann, gjerne me litt sitron oppi, og ligg unna salt,- d va min løsning til å fungere sånn omtrent me kroppen full av væske
Collette Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Drikk masse vann og ligg med beina høyt så ofte som mulig. Drikk kamillete og bruk støttestrømper. Etter to dager med støttestrømper var føttene mine normale igjen. :-) Det kan også være lurt å spise noe som inneholder mye væske. F.eks agurk og melon.
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Eg har veldig problem med vann i kroppen. Eg drikker eplecider eddik. Smaker herk men det funker. Kjøper flytende på matvarebutikk. Tar ei teskje i en kopp med vann. Da skal du se du får springe på do Har prøvd noen tabletter på helsekosten. Aquamin. Dei var veldig god. Da slipper du den ekle smaken og Eg er glad det forsvinner etter fødsel. Føles ikkje godt. Skikkeli oppblåst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå