Gå til innhold

billigtestene-svak positive, digital cb- negativ.

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ingenting.

noen som har vært borti det samme?

tatt noen billigtester og de viser meg positivt (svake streker), men alikevel da, første billigtest tok jeg på lørdag.

Og i dag kjøpte jeg en cb digital for at sambo skulle være fornøyd og få det bekreftet med tekst, hehe. (litt skeptisk til billigtester ettersom han ikek har hørt om de før, hihihi)

Tok den midt på dagen, for tenkte at den uansett kom til å vise meg gravid, men det gjorde den ikke!

Det sto ikke gravid, hvorfor det??????

Kjøpt en ny og tenkte å ta den i morgen tidlig.

Men hva om den viser ikke gravid igjen, da vil sambo plutselig tro at jeg faktisk ikke er gravid da! han er så teit. hehehehe...

Hva skjer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror CB Digital er litt mindre fintfølende enn en del av de andre testene. Den slår ut i gravid eller ikke gravid, den har ikke den samme muligheten til å gi svak positiv. Jeg liker ikke CB Digital, savner de gamle CB`ene. Jeg får senere utslag på CB Digital enn jeg får på de andre.

Når er ikm? Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet et par dager og prøvd igjen med CB Digital.

Lykke til!

Skrevet

jeg testet svakt positivt med Klar beskjed i dag og neg med cb-digital. Dritkjedelig...hehe. Lykke til;)

Skrevet

hm...skjønenr at cg digital ikke kan gi svakt gravid osv, men når man da vet at men har litt hcg burde den jo slå ut på gravid. er no drit asså når jeg vet at jeg er gravid.

sambo hadde jo kjøpt i går som jeg skulle ta i dag tidlig for å overbevise han ordentlig, hehe, krysset fingre og tær for at det skulle stå gravid med morgenurinen, men neida!

så før sambo sto opp kjappet jeg meg å limte disse billigtestene etter hverandre på et hvitt ark slik at han kunne se det ordentlig...

Og sa vi måtte vente litt til før det ville slå ut ordentlig. ikm var 27 tror jeg, så synes det er kjipt at jeg ikke får sterkere resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...