Gå til innhold

Vond fødsel/vondt keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder diskusjonen vaginal fødsel/keisersnitt handler det vel ofte om menneskenaturen. Vi vil være litt bedre enn naboen. Det betyr jo veldig lite hva folk gjør hvis ungen bare kommer ut. Men av en eller annen grunn klarer ikke folk å legge ned temaet. Det er litt sånn at hvis jeg hadde en vond vaginal fødsel, så kom ikke her og si at du har hatt et vondt keisersnitt. Det er vel slik at noen fødsler er vonde og noen keisersnitt er vonde. Man sitter alle igjen med forskjellige erfaringer. Men er det noe å konkurrere om? Forstår ikke at dette engasjerer så skrekkelig jeg.... Er bare glad at min kom ut.... vaginalt. Men nestemann må gjerne komme med et keisersnitt hvis det er nødvendig. Litt vondt må man vel regne med uansett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sant det. Men nå er det sånn at akkurat jeg hadde et helv.... KS. Var sikkert uheldig med det som gikk å være uheldig med.

Mens vaginale fødselen min var en drøm, selv om det var vondt, det også. JM sa at jeg hadde en lett fødsel til å være første vaginale. Det tror jeg på:) "pyntesting", og ingen smerte i ettertid:)

Jeg sier det slik jeg opplevde det, men andre har hatt andre opplevelser. Og de vet jeg lite om hvordan kjennes, så jeg konkurrerer ikke med dem.

Smerte er en subjektiv opplevelse.

Skrevet

Jeg er hi og hadde en helt for j... vaginal opplevelse.

Ble tilbudt psykologhjelp etterpå og mange beklagelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...