Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Eldstemann på 4 fikk vannkoppene før jul, legene trodde det var brannkopper over hele kroppen siden han allerede har hatt vannkopper 2 ganger før. men jeg trodde de ikke og fikk en barnelege til å se på han, og jodda vannkopper var det. han kunne visst få det mange ganger hvis det første gang kom før fylt ett år, mor ammet han, har hatt vannkopper selv og at utbruddet til ungen ikke ble ordentlig. hadde bare noen prikker da han var 9 mnd. men han ble kvitt de, har vært hjemme fra barnehagen i 3 uker sammen med søsteren sin siden vi håpet hun også skulle få de. og jodda her kommer de!!!! prikker over alt, hun kaller seg prikketi prikk- barbera prikk eneste sorgen i gleden er at lillebror på 5 mnd også har blitt smittet og han KLØR, noe veldig, har fått salve fra apoteket, og hvitvask så smører for harde livet. virker som de små blir så mye mer plaget av vannkopper enn de litt større barna. de andre to klør nesten ikke i det hele tatt, stakkars lillegutt som ligger og vrikker seg på ryggen, griner og klør seg så. huff huff, bra det er kort tid dette vil pågå, bra det ikke er noe barnehage på en stund så vi slipper å lage en vannkoppe epidimi i barnehagen nå da. lykke til alle andre med vannkoppe barn i disse dager :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå