Ayka 09+13+14 Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Lever Dere som normalt etter at Dere ble gravid? Gjør de tingene som du/dere gjorde før svangerskapet...spiser det samme...o.l.? Selv har jeg kuttet ut alkohol (røykte ikke,så slapp å kutte ut det..),men ellers så synes jeg at livet går sin vante gang-iallefall etter at kvalmen ga seg Jeg spiser det samme som før (dog kanskje litt mere i mengde ),holder på med de samme hobbyene som før og har allerede planlagt ski/snowboardtur på nyåret. Fortalte noen her om dagen at vi skal på skitur over nyåret,og vedkommende bare måpte: Jammen,du er jo gravid!!!! Ehm,ja,jeg er gravid,men armer og bein funker som dem skal,så ser ikke problemet med å ta på seg ski på beina! Man skal seff være litt forsikte i nedoverbakka Har alltid trodd jeg kom til å bli "hysterisk gravid",men det er jeg langt ifra! Godt å kunne nyte svangerskapet,men samtidig fortsette livet sitt som før
jea_ Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Jeg lever normalt under graviditeten. Bare husker på de relevante tingene som at man ikke skal spise blåskimmer ost, kuttet ut alkohol og sånne normale ting. Jeg hadde tenkt med en tur på fjellet selv på nyåret for å stå snowboard og slalom, men akkuart der tar jeg ikke sjangsen bortsett fra at jeg står i den lille familiebakken ett par ganger.... har blitt påkjørt av dansker som ikke hadde kontroll og ikke klarte å svinge (og skal love deg at det er mange av dem som ikke kan noe og som setter farten ned fjellet). Da slo jeg meg skikkelig, bla så fikk jeg staven kraftig inn i magen og begge slo seg kraftig. Jeg hadde nesten ikke fart, men dansken klarte hverken svinge eller bremse og jeg så han ikke når han kjørte mot meg så jeg rakk ikke svinge unna. Bortsett fra det lever jeg ganske normalt, jeg orker ikke høre på det alle andre sier om ting. Mye av det er jo bare tull.... Lykke til!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 30. desember 2008 #3 Skrevet 30. desember 2008 Ja, jeg lever som normalt...Går tur med Ronja og kjører akebrett med mini. Går ikke på langrennski, rett og slett fordi jeg HATER det.Kjører sykebil som før (skal kjøre på Rally Hadeland 24.januar) Spiser stort sett som jeg gjorde før svangerskapet (bortsett fra ting som blir ansett som "farlige" som gravide, men lite av det jeg spiser til vanlig) Ikke drikker jeg og ikke røyker jeg. Kos dere på tur! Man er ikke syk selv om man er gravid nei, eneste som er skummelt er å falle rett på magen. Og at noen kjører på deg, men det vet jo du hvordan funker... Hihi.. GOD TUR SNUPPA! (Enkelte kan jo ikke vaske hus med grønnsåpe en gang, og det er vel kanskje overhysteri.. Ikke bare kanskje..)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 30. desember 2008 #4 Skrevet 30. desember 2008 Jeg lever nesten som før. Jeg pleide å gå tur i mange timer hver dag, men det klarer jeg ikke nå pga bekkenløsning. Så det blir turer på under en time i stedet for. Men jeg spiser som før og sånn, føler meg faktisk ikke gravid sånn sett. Jeg er ikke så stor enda da, i slutten sist gang klarte jeg ikke å få på meg skoene alene, så jeg får jo se hvordan det går. Har 15 uker igjen.
nov.gutt-05+ *ny baby* Skrevet 30. desember 2008 #5 Skrevet 30. desember 2008 Jeg lever akkurat som før ja. =) Dette er min nr 2. Var rimelig ubekymret sist gang også, og jeg fixer virkelig ikke "hysteriske gravide". Kjenner noen tilfeller av de nå også, og jeg blir sprø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå