Gå til innhold

Lei av mammaer som kan ALT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje man skal være litt forsiktig med å påberope seg sannheter når det faktisk finnes flere sannheter i denne verden!!! Ydmykhet er en dyd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre må gjerne ha sine sannheter, og det er helt greit, så lenge de vet at min sannhet er den rette ;-)

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Det må være noe nytt som har kommet?!

Skrevet

Her syns jeg ofte at de heteste tipsene kommer fra de uten barn, jeg?

Skrevet

Ja det er ofte sånn. Det gjelder det meste egentlig. De "beste" rådene kommer fra de uten erfaring på området.

Skrevet

Jeg er da lei av Ikke mammaer som kan alt.. Vært mor i tre uker og skal lære bort å skifte bleier, får barn til å sove, spise, slutte med bleier osv... ÅÅÅÅÅÅÅ så imponert jeg blir. Gang på gang...

Skrevet

Er møkklei nybakte mødre som er verdensmestere i alt på et par uker... som nunne sier over her... Og som gjerne kommer med tips til 3banrs mødre i tillegg...

Skrevet

Haha Doffa- tog du han? hahaha...

"bleiene er med blondene inn..."

Skrevet

e tog han... ;)) *slikker rundt munnen*... hehehehehehehehe*hoster litt*

Skrevet

Flere som ser valen skjønner jeg ;) haha...

Skrevet

Egentlig ikke Valen fan.... Men apropos: Han har så mange venner på Facebook at han burde ikke ha problemer med å skaffe sjåfør på nyttårsaften?!

*hilseneisomMÅTTEværesjåførigår*

Skrevet

Circe sendte han mail og lurte på om han kunne formidle en beskjed til mødre/ gravide med begrunnelse i at han hadde så innmari mange venner på Facebook....

Jeg er nok dritbarnslig, for jeg syns det var litt morsomt:=)

• 4 uker senere...
Skrevet

det er vel ikke det at de kan ALT men de TROR de kan alt..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...