*Lille Persille" Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 ..man ikke har fått igjen mensen og fremdeles ammer? Symptomer som manglende mens og store ømme bryster blir jo vanskelig å oppdage???
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Det er vel bare å ta en graviditetstest! Amming vil forøvrig ofte fungere som prevansjon.
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Man lurer ca 8 uker ut i svangerskapet hvorfor man har lyst på appelsiner til middag;). Man må fullamme dersom amming skal fungere som prevensjon.
*Lille Persille" Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2008 Jojo, det er klart men jeg bare lurte sånn generelt. Vet jo at noen blir gravide til tross for amming og hvis man da i utgangspunktet ikke mistenker at man er gravid hvordan merker man det da? Plutselig 3 måneder på vei og har ikke oppdaget det før magen begynner å vokse liksom?
-MtG- Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Er vel ikke så lett å merke det om man ikke har sterke svangerskapstegn. Når du begynner å bli kvalm og sover hele døgnet pluss at buksene begynner å bli strammere igjen, da er det på tide å ta en test:) Kankjse man kjenner murring i livmoren også? Men ammetåka kan nok gjøre at selv de klareste tegnene går en hus forbi:)
OsloMor Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Jeg var 2 mnd på vei, da jeg merket det. Ble gravid på første el etter fødsel, og merket det ved at jeg hadde lyst på appelsiner døgnet rundt;).
Peoni Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Jeg ble gravid rett etter en tidlig SA (før jeg fikk en mens imellom), og da merket jeg det på at jeg var veldig trøtt, kvalm og at det var stikninger/ømhet i livmoren. Vil tro at det er litt de samme tingene en kan merke før en får mensen igjen etter fødsel også. Noen merker også at barnet ikke liker melken like godt eller at det blir litt urolig :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå