Gå til innhold

To små med astma? Bør jeg stoppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker så vanvittig et barn til. Hvis jeg setter igang nå blir førstemann 3,5 år når nestemann kommer. Bør jo ikke være så mye mer imellom. Førstemann fikk astma og det har vært mye arbeid med ham som barn. Kjenner jeg har angst for en til astmababy. Og en mann som jobber mye skift så jeg er mye alene. Har hatt mange våkenetter. Liker likevel ikke tanken på at dette stopper meg. Kommer sikkert til å angre seinere hvis jeg ikke får flere. Noen med erfaring? Er det stor sjangs for at nestemann får astma? Jeg har det selv.... men ingen andre i slekta. Hvordan er det med to små med astma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, nå har ikke mine astma, men andre ting. Jeg er alene, i tillegg.

Og ene barnet har mye, og var også et barn med enormt mye halsbetennelser som helt liten. 41 i feber var ikke helt uvanlig. Og penicillinkurer veldig ofte. Men det ble ikke vurdert å ta mandlene, da leger visstnok var blitt veldig restriktive med det på den tiden.

Nr to har aldri hatt problemer med halsen, men ørene og andre ting. Så dren har vi hatt, og en god del til.

Det jeg ville frem til, er at det ikke er noen garanti for om det er NOE. Men det trenger ikke være det samme, om det skulle være noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...