Gå til innhold

Dere som har elskere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. hvordan gjør dere det rent praktisk...???

jeg har en kollega (og nabo) som jeg har et slags forhold til,men hittil har det av praktiske grunner kun blitt stjålne kyss på jobben og småting i bilen..kjører sammen siden vi er kollegaer og naboer... og en gang har vi møttes hjemme hos han da det var første gang begge var "alene hjemme" samtidig...........

hvordan møtes der,og når møtes dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi møttes hos han, eller hos min mor (når hun ikke var hjemme)... evnt i nabobyen... nå er vi samboere da. :)

Skrevet

Reiser på "kurs"

Dvs hotellweekender midt i tjukkeste Oslo.

Skrevet

Vi studerte sammen så vi møttes jo på skolen hver dag. Ble mye småkyssing på toalettet, i heisen, i klasserommet når alle var ute osv! Ellers trente han mye på fritiden så han sa til samboeren sin at han skulle dra og trene for å så komme til meg og ha sex i stede!! Er jo forsåvidt trening det også! hoho!!!! MEN, lykken varte ikke evig gitt!!! Går ikke ann å ha en elsker som er i et forhold og samtidig IKKE få følelser for han...... Vi måtte gi oss etterhvert da det ble for vanskelig for begge!

Skrevet

Takk for svar.

Vi har bestemt oss for at vi skal på *overnattingskurs* i midten av januar nå.... gleder meg ;-)

Også har begge som nyttårsforsett å starte å trene mer, og siden begge har barn må det gjøres mens partneren er hjemme, hehehe.... ;)

Skrevet

Hvorfor går du ikke bare fra partneren din og lever liver. fatter ikke vitsen med å lyve og bedra slik.. hva med den dagen din partner finner ut av det? Hvordan tror du det vil føles?

Skrevet

Håper du har som nyttårsforsett å forlate partneren din. Den dagen han finner ut av det kan kan være heøt knust. Jeg ble bedratt i nesten et år, over et år tok det før jeg var litt over dfet, Jeg utviklet blant annet angst for å i hele tatt gå ut hvor folk kunne se meg. Jeg måtte jo være det styggeste og fæleste menneske i hele verden, jeg fatter ikek at du kan gå rundt å glede deg til å bedra mannen din liksom. Skjerp deg.

Skrevet

Uff, ble kvalm av å lese dette jeg. Stakkars mannen din. Håper faktisk for hans skyld at han er en skikkelig drittsekk uten følelser. Syns også synd på barna dine som mest sannsynlig må gå igjennom et stygt brudd om du ikke skjerper deg. Om du ikke vil satse på forholdet for din manss del, så for barnas da!

Skrevet

Vær så snill og gjør noe med det forholdet du har! Husk at dette kan bokstavelig talt ta livet av din partner, og da blir du en drapsmann... Jeg kjenner en som faktisk døde etter at hun ble bedratt (ikke selvmord), så det er lov å tenke seg om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...