Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Redd for at 2-klassingen blir mobbet eller utestengt på skolen. Hun er aldri sammen med venner etter skolen, og har alltid vondt i hodet så hun må være borte fra skolen. Blir ofte god igjen når skoledagen er i gang, og hun er hjemme. Har tatt kontakt med læreren, men han sa bare at han ville sagt i fra hvis han mistenkte noe, men jeg stoler ikke på det. Noen tips til hvordan jeg skal gå fram?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 det er så trolig vanskelig å finne ut av om ikke hun sier noe om det selv.. jeg ble selv ertet/mobbet litt på skolen. mamma fant ut av fordi jeg plutselig var så sinnsykt grinete etter hver skoledag. jeg ville heller aldri på skolen etter ferier/helger. gråt kvelden før hver gang.. det er en utrolig vond følelse å ha det sånn..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Vanskelig ja, jeg oppførte meg selv slik som din datter, men jeg ble ikke mobbet. Likte rett og slett best å være hjemme å lese og å tegne jeg. Også var jeg nok litt nervøs med dårlig selvtillit. Men ble aldri mobbet, var veldig godt likt av de andre barna i klassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå