Gå til innhold

Ultralyd.

Lykkelig gravid etter icsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest et par plasser at de ikke liker at det er med barn på den ordinære ultralyden i uke 17-20?

Hvorfor det igrunnen?? Noen som vett?

Jente på 12 år gjør jo ikke noe galt med å stå å se på siden....

Fatte ikke helt det jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går sikkert greit med ei på 12.. Men de tenker sikkert litt på situasjoner der det kanskje viser seg at det er noe galt med barnet o.l. At man har noen "voksne" hos seg..

Vet ikke helt jeg..

Skrevet

det er dersom man oppdager noe galt med babyen så kan det vere et sjokk for et barn å vere i situasjonene mens jordmor skal forklare.

Skrevet

Ja det forstår eg men tror aldri jeg ville hatt med et barn om eg ikke hadde vært på ultralyd tidligere i svangerskapet. Har vært 2 ganger allerede og alt har da vært i sjønneste orden heldigvis :)

En gang i uke 7 og en gang i uke 12.

Jenta har jo så lyst å ta del i det :) Så hun får bli med :)

Skrevet

I min brosjyre står det at det ikke anbefales at mindre barn blir med. Hun er jo 12 år, så hvis dere er enige om det og snakker litt om det på forhånd, ser ikke jeg noe galt i at hun er med.

Jeg var med min søster når jeg var på den alderen. Glemmer det aldri :-)

Skrevet

I mitt brev står det at de helst ikke vil ha mindre barn der pga den uroen det medfører. har jo veldig lyst å ha me sønnen min på 4 da... Mamma skal være med, så kanskje hun kan ta kontroll på han? Han er jo veldig snill uansett da. Tror jeg skal ringe og spørre :) Han er jo veldig opptatt av at jeg skal få en jente-baby, så hvis vi finner ut kjønnet så er det greit at han kan få høre det av en annen person enn meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...