Tuddilidu Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal til jordmor i morgen. Er i uke 38. Er det vanlig med vaginal undersøkelse for å se på modning osv? Aldri tatt sjekk vaginalt, bare kjent utenpå magen de gangene jeg har vært der. Takker for svar:-)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Om det er vanlig rutineundersøkelse du skal på med blodtrykk, urin etc blir dette normalt ikke gjort. Jeg har iallefall ikke opplevd det.
camillaen Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Tror d er få jordmødre som tar vaginalundersøkelse, dersom du ikke ber om d eller er i fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå