Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere fikk deres yngste barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt. Føler meg litt gammel med andre babyforeldre av og til. Men ellers så føler jeg ikke alderen plage meg nei... hehe

Jeg er 35 år og min yngste er nå 5 mnd og min eldste er 15 år, og jeg har 4 barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 31 år og min yngste er 7 mnd og noe.... Jeg har tre barn og fkk min første da jeg var så godt som 23.

Skrevet

Jeg var 41 1/2 år da minstemann meldte sin ankomst. De andre barna fikk jeg da jeg var 24, 27 og 31 år ung :-)

Skrevet

Jeg var 38, 36 og 30 da jeg fikk mine. Følte meg litt gammel nå sist, men med nummer to var jeg midt på treet i barselgruppa mi. Tror det avhenger mye av hvor man bor...

Skrevet

jeg fikk min yngste datter for snart et halvt år siden, og var da fylt 43. har to store - på 15 og 12. Det er morsomt å treffe endel yngre damer gjennom minsta - Jeg føler meg ikke gammel, men det er klart at jeg og min mann er endel eldre enn de fleste babyforeldre;D. jeg synes du olsokmamma er ung for å være 4-barnsmamma!

Skrevet

Jeg var 41,5 da lillemor ble født. Er trebarnsmor, og de andre to var jeg hhv nesten 22 og 36,5 år da de var født. Er jo endel eldre enn de andre småbarnsmammaene i barnehagen, men det går greit. Er den eneste som er bestemor også da.. Hender jeg treffer folk som lurer på om det er barnebarn eller eget barn jeg har med meg.....

Skrevet

Jeg er 41 og har en på 3 mnd. Eldste ble født da jeg var 23. Så 25, 27 og 36. Det blir fem til sammen :-)

Skrevet

Jeg var 36 da jeg fikk minsten og 21, 24, 26, 28, 30, 32 og 34 da jeg fikk de andre. Har ikke opplevd å føle meg gammel så langt (jeg er 39 nå), men så ser jeg yngre ut enn jeg er også da og får stadig kommentarer på det. "Hæ? Har du 8 barn, men du er jo så ung? En del tvillinger eller trillinger da? Ikke det? Begynte du da du var 12 eller?" ;-) *ler*

Skrevet

Jeg er 38 år, og har en gutt på 7 mnd. Er den eldste i barselgruppa! Men har fått kjempekontakt med to av damene der, tross aldersforskjellen. (de er 29 og 23 år)

Var 19 og 21 da jentene mine ble født.

Skrevet

Føler meg ikke gammel egentlig :-) men når jeg er på helsestasjonen og de unge mødrene spør om jeg har fler barn eller om dette er mitt første ? lillemor er 16 mnd... 'ler' og kan da fortelle at jeg har unger på deres alder... nemlig 23 og 21...da kjennes alderen litt ja

Jeg fikk første når jeg var 21 og andre når jeg var 23.

Skrevet

Jeg var 36 da jeg fikk yngstemann. Og 27 da jeg fikk 1. mann.

Kjente litt på det at jeg var Fru Gml Aargang i barselgruppa denne gangen, hehe.

Den kjedelige dama her var ferdig med å få barn, og hadde andre større barn som også krevde sitt.

Det syntes nok de andre på barselgruppa var rart.

Tenke seg til å ikke kunne komme på treff fordi man skal gjøre noe "viktigere" med et annet barn. Hehehe

De kommer nok dit en gang de også.

Skrevet

Jeg fikk minstemann en måneds tid før jeg fyllte 35, det er nå 2 år siden.

Eldste fikk jeg da jeg var 20 og andremann kom da jeg var 22.

Da jeg gikk på babytreff var vi bare godt voksne jenter som var der, ikke at alder har så mye å si:)

Gjest amandine
Skrevet

Minstemann kom for 3 mnd siden, jeg er 38... De to andre var jeg hhv 32 og 33, pluss stedatter jeg fikk med på kjøpet da jeg var nesten 22...

Og for første gang ser det ut til å bli hyggelig barselgruppe, så gleder meg!

Skrevet

Så betryggende vite at det er flere på min alder som yngler da:) Og en fin trøst at toget faktisk ikke helt har gått i fra meg når det gjelder min alder i forholdt til evnt flere senere.

Selv om det er veldig tvilsomt at jeg kommer til å prøve få flere, er det betryggende vite at man faktisk har muligheten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...