Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Det er så mange av dere her inne. Undrer meg. Trodde det ikke var så mange som fallt inn i normal kategorien før jeg begynnte å lese her inne. Interessant.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Tja, her er nok A4 også, men tror det er som samfunnet ellers. Og når en skriver anonymt, så kan en også ta i litt mer, virker det som:) Det er jo en grunn til det som blir kalt "normalen"/A4. Det er vel snittet, og så har du de som er på begge sider av dette snittet. Og husk at mange gir uttrykk for det de ØNSKER å være eller tror de er, ikke alltid hva de egentlig er. Om jeg ser på min lille familie, så er vi nok langt fra normalen og A4;)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #3 Skrevet 29. desember 2008 Hva er A4 i dine øyne da, HI? Ha hus, bil, jobb, mann og barn? Man må ha penger, så man må jobbe, og et sted må man jo bo, ergo må man ha hus eller leilighet. for å få barn bør man ha en mann(funker jo uten også med denne nye teknologien, men..) Du må utdype hva du mener, så kan vi svare bedre:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Tror det er lettere å fremstille seg som A4 familie her inne enn i virkeligheten. Vet om dibbere som elsker å sette seg selv i det perfekte lyset her inne, men hvor kaoset råder på mange områder i det virkelige livet:) Man skal ikke skue hunden på hårene er det noe som heter.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 jeg syns ikke det er så mange A4 mennesker her inne jeg!!! Her inne er det jo det perfekte som er normalt. Bare og si at du savner et glass med rødvin og at du gleder deg til og bli ferdig med graviditeten, er grunn nok til og komme med den vannlige stofen: du skulle aldri hatt barn, du er nok alltfor ung til og få barn osv.... Man skal alltid ha den dyreste utedressen, barnevogna, bilstolen osv for kunn det det beste er godt nok for mitt barn. Og de som undrer seg over hvordan "alle" her inne har råd til det får beskjed om at de er egoistiske som foreldre hvis en ikke "uner" banet sitt det beste og at du helt sikkert bruker pengene på fest i stedenfor og kjøpe reima til ungene dine!!!! Og sukker....skrekk og gru det må ingen barn får smake før de minst er 18 år. Tenk på alle de stakkrs barna som får smake kake og brus på sin egen bursdag... Her inne skal ALT være perfekt og så mange perfekte damer nekter jeg og tro eksisterer...
Miss Misantrop Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Godt skrevet. Kom til å tenke på damen som ringte politiet fordi hun så en som røykte i bilen med barn i baksete.
Gjest glade jul Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 Hvis du ikke trodde at så mange som falt inn i normalkategorien, hadde du kanskje feil oppfatning av hva som er normalt. Sjelden at mindretallet representerer normalen... Forøvrig kjenner jeg mange som lever A4 liv uten at jeg dermed oppfatter dem som A4 personligheter=)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2008 #8 Skrevet 29. desember 2008 De fleste av mine venner har ikke hus, to biler og stabil oppvekst. Men her inne virker det som om det verste som kan skje er at svigermor ga ungene 100 kroner hver i julegave i stede for 500 som er normen. Svært få som har en svigermor som druknet seg i badekarret i julen, noe som er mere vanlig i min omgangskrets. Det virker som om litt dårlig økonomi er det som gjelder (selv om man reiser til syden flere ganger i året) I min krets er det folk med så dårlig råd at de ikke vet hvor neste måltid skal komme fra og folk med så god økonomi at de har hus, hytte ved sjøen og store penger på bok. Variasjon er det så mye av rundt meg at jeg trodde at det var i denne variasjonen snittet var tatt ut fra, ikke at folk levde selve snittet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå